Angilja Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Jippi! Så godt å se at det blir valp på deg! Siter
Guest Belgerpia Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 ...og kjønnsfordeling, antall osv.? Siter
Mud Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Nå først fikk jeg med meg at Carina har gått over til " naborasen".. Grattis med den vakre! For sent å foreslå Ivo etter Ivo Caprino antar jeg * sukk* Siter
AnnikenK Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Herlig. Blir et par laaaange månder på deg nå? Gratulerer Siter
Carina Skrevet 8. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Weeee! Gratulerer! Tusen takk! Jippiiii! Så gøy! Gleder meg VIRKELIG til å se denne stjernen sammen med deg! Og til å bli spammet med maaaasse valpebilder! Er fare for at det blir litt spamming ja. Så gøy! Kan man se allerede om det er gull eller sølv-tiger eller? Æhh, har egentlig ikke spurt om det. *ler* Jeey, så kult! Jaaa! Grattis! Dere to kommer det til å bli spennende å følge! Tusen takk! Gratulerer Så spennende! Takktakk! Jippi! Så godt å se at det blir valp på deg! Tusen takk, er glad det kom en til meg, ja. Gratulerer. Så herlig Takk! ...og kjønnsfordeling, antall osv.? 4h + 2t. Gratulerer med Imre! Tusen takk! Gratulerer! Takktakk! Nå først fikk jeg med meg at Carina har gått over til " naborasen".. Grattis med den vakre! For sent å foreslå Ivo etter Ivo Caprino antar jeg * sukk* Takk! Ehm, det hadde ikke hjulpet om du var tidligere ute heller. Herlig. Blir et par laaaange månder på deg nå? Gratulerer Takk! Jaaa, 2 mnd kan være ganske lenge. Å, spennende! Grattis Takk! Så morro Gratulerer så mye Tusen takk. Siter
Carina Skrevet 9. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Nå først fikk jeg med meg at Carina har gått over til " naborasen".. Forresten, så har jeg ikke gått over til den rasen i den forstand at jeg slutter med belger. Følte bare for å si det. Er jo moro å prøve en annen rase i tillegg bare. 1 Siter
Mud Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Forresten, så har jeg ikke gått over til den rasen i den forstand at jeg slutter med belger. Følte bare for å si det. Er jo moro å prøve en annen rase i tillegg bare. Skjønte det da:P Og skjønner deg godt. Etter en hund som Cane blir det bare slemt å få seg ny hannhund av samme rase på en liten stund.. Siter
Imre Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Velkommen til verden Imre, håper du blir like fin i sjelen som din navnebror var Siter
Marthe Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Jeg gleder meg til å kosemose hollendervalper Siter
AnitaW Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Gratulerer Carina! Håper jeg får hilse på'n en gang.. Siter
MegaMarie Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Wiii, Imre kommer til å bli en stor, sterk og vakker konge Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Gratulerer! Gleder meg til å se han vokse opp! Siter
Carina Skrevet 9. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Herlig! Gratulerer! Takk! Skjønte det da:P Og skjønner deg godt. Etter en hund som Cane blir det bare slemt å få seg ny hannhund av samme rase på en liten stund.. Jepp, det er faktisk en av de største grunnene for at jeg prøver noe annet, det skal veldig mye til for å få en hund som Cane igjen, og med samme rase så kan jeg tenke meg det blir sammenligning. Har kikket på hollender lenge, og nå tror jeg det er rett tid å prøve den på. Velkommen til verden Imre, håper du blir like fin i sjelen som din navnebror var Takk! Satser på at det er noe som ligger til navnet. Jeg gleder meg til å kosemose hollendervalper Mhm! Gratulerer Carina! Håper jeg får hilse på'n en gang.. Det får du helt sikkert. Gratulerer så mye! Takk! Så gøy! Gratulerer Takktakk! Wiii, Imre kommer til å bli en stor, sterk og vakker konge Konger får ikke mine hannhunder bli, men satser på at han blir en fin prins. Wiiii Grattis så mycket Takk! Gratulerer! Gleder meg til å se han vokse opp! Takk! Jeg og. Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Da har du valgt feil navn, Carina Imre betydde jo konge om jeg ikke husker feil Siter
Recommended Posts