Snøfrost Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 OLIVER BLE 3BHK MED CERT og kunne smykke seg med tittelen SVENS UTSTILLINGSCHAMPION! :banana: Ååååhhhh, så utrolig GLAD jeg ble! Litt uvirkelig var det også, for jeg var 100% sikker på forhånd at han ikke kom til å få noe cert denne helgen. Det var rett og slett for godt til å være sant at han skullle klare det på første forsøk bare 25 måneder gammel! Særlig med 59 påmeldte bernere. Så moro! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Hurra for Oliver! Så moro! Gratulerer! Tusen takk! :jump: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Fine bilder av Foenix, hun har blitt "litt" større siden jeg så henne live... Hun er på størrelse med en voksen mellomstor hund - 27 kilo! Men veldig valp også, bare faker stor jente Og er bare halvveis i vekta for å bli like stor som mamma'n sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts