soelvd Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Mulig det bare er meg som holder på sånn og da blir det en kjedelig tråd. Men jeg er ekstrem på å ta bilder av hunden med mobilen når de gjør noe rart, ser rare ut, etc og hive det ut på facebook. Flere? Her er en liten samling fra meg, noen er nok lagt ut fra før: Normal sovestilling: Dette syntes vi var hysterisk morsomt når det ble tatt. Ikke like morsomt nå merker jeg, men fremdeles snålt bilde Pynte seg: Hva mener du? jeg bare fant den! Ny seng, ikke så lett å skjønne: TV-kikking: Fanta vant Chess-bildekonkurransen der det skulle være med joggesko, ryggsekk og postit-lapp på bildet. (Jeg som trodde jeg hadde så mange morsomme bilder, så var det ikke så mange allikevel Siter
Tyfonia Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Ser ut som om hun er klar for å gå langtur der Siter
Sirius Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Er ikke mobilbilder, men de har iallfall fanget øyeblikket og blitt postet på facebook..! :-) 3 Siter
soelvd Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Er ikke mobilbilder, men de har iallfall fanget øyeblikket og blitt postet på facebook..! :-) Haha Siter
Carro92 Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Har utrolig mange av den typen gitt! skal finne flere imorra, men her er noen ekle øyne Forkula sitter fast på nesa Noen ble trøtt av å prøve genser Ailiens trøtt sa du? kattepusen min det c Siter
soelvd Skrevet 5. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Noen flere: Blåser "litt" på ferja: Kjedelig når matmor studerer: 1 Siter
schnart Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Snålingen sovna midt i undersøkelsen av tøffelen.. 8 Siter
Ballong Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Så morsomme bilder! Her er et av min: Æddabædda 1 Siter
MaritaS Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Her er noen "der og da" og veldig uposerte bilder av vofflus Flørteblikk: Liker å bli børstet, men ikke når jeg heller vil løpe: Omnomnom på første leken sin: Sove på fanget til mams på båttur: Kuma viser hvor lang og slank han er: Siter
Nikitaf Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Noen bilder fra oss, ikke tatt akkurat nå, men ikke så alt for lenge siden hvertfall: Siter
Missy- Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Håper bilde kom opp? Lo godt av det bildet "Neeeeei, slå av den /(!"%&/() vekkeklokka!" 2 Siter
Renate A Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Ikke så greit å være bitte liten Siter
Martine Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Snålingen sovna midt i undersøkelsen av tøffelen.. Familiehunden vi hadde gjorde også det som valp! Han ødela ingenting, trodde vi... Da vi tok på oss skoene, fant vi ut at han hadde spist opp/ødelagt alle sålene Carro92: Prøv å fest en seigmann på snuta hennes! Det var det beste Doffen visste, så han ble helt gal når vi festet den på snuta hans. Siter
MariaogBrigg Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Har ikke så mange av hunden, men har en god del av kaninene Gulvet var litt glatt da han skulle hoppe opp i sofaen Hihi, hissig kanin! Rømningsforsøk! Jeg lukket burdøra før jeg satte kaninen på gulvet, da jeg kom tilbake fra do satt Ajax og gomlet hamstermat Siter
Tricolor Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Ikke så fototeknisk bra, men en badenymfe i mars ifjor et vel ikke å forakte? Lizzie elsker å bade, never mind om det enda er is i vannet og frost i luften. Siter
Tyfonia Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Rett før et skikkelig gjesp Edit: Dårlig kvalitet, sorry Siter
Recommended Posts