Shlush Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Hun er da alt for søøøøt Får skikkelig lyst på! Men frykter mr prikkedyr blir å mose denne lille saken hehe Siter
Maria Skrevet 24. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Hun er da alt for søøøøt Får skikkelig lyst på! Men frykter mr prikkedyr blir å mose denne lille saken hehe Jeg var sikker på at Chessea (vannhund) ville mose Mini, men det har gått over all forventning faktisk. Siter
Maria Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Party i stua! Mini vet ikke hvor liten hun egentlig er.. (nei, vi leker ikke inne... Helt sant!) http://i4.photobucket.com/albums/y127/portismaria/631a5535.mp4 Hvem sa mine hunder lager mye lyd?! Siter
Maria Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Med denne bruken av ører er det kanskje ikke helt uforståelig at rasen er oppkalt etter sommerfuglen http://i4.photobucket.com/albums/y127/portismaria/c46da4ff.mp4 Også Leja 5 mnd Siter
Aslan Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Utrolig søt! (og, tror vi har felles venner på facebook, for det øverste bildet dukka opp på sida mi som at ei jeg er venn med hadde kommentert på ^^) Siter
Maria Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Hehe! Kanskje du kjenner Kristine Rostad? Hun har lapphund i alle fall. Hun er en utrolig fantastisk hund, denne lille sommerfuglen. Smart, kvikk og morsom. Blir mer og mer glad i henne Siter
Aslan Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Hehe! Kanskje du kjenner Kristine Rostad? Hun har lapphund i alle fall. Hun er en utrolig fantastisk hund, denne lille sommerfuglen. Smart, kvikk og morsom. Blir mer og mer glad i henne Kristine ja Jeg syns det var noe kjent med den hunden når bildet dukka opp, men kunne ikke skjønne hvor jeg hadde sett den før, men så det når du la ut samme bilde nå. Herlig er hun altså! Utrolig søt! Siter
ToneS Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Så utrolig herlig og så pen hun begynner å bli! Siter
Maria Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Så utrolig herlig og så pen hun begynner å bli! Takk, det er koselig å høre Hun vokser og forandrer seg masse hele tiden. Jeg liker utseendet på voksne papilloner best, så jeg er bare glad hun begynner å få litt mer voksent uttrykk og mer pels på ører og hale. Hun er foreløpig veldig lovende, så det blir spennende å stille henne i slutten av april Siter
MegaMarie Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Jeg ser den! Jeg synes egentlig ikke det er så veldig gøy med valp, hehe. Hører folk sier at valp er det morsomste osv, men jeg vil ha voksen hund jeg ! ! NÅ! Seriøst? Jeg kunne hatt valp hele tiden jeg, det er uten tvil noe av det beste som finnes altså :D Og denne franske frøken er bare så ufattelig nydelig altså Da har jeg en god idé! Sanne har hunden til Ballong som valp, så får Ballong den som voksen hiihi! De ser virkelig ut som en sommerfugl som flakser når ørene går slik Siter
Bananen Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Så søt hun er! Og artig med ørene. Kamar er også rar med ørene sine når vi lager "rare" lyder til ham. Ett øre bakover, ett fremover, ett til siden og og og. Siter
Maria Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Så søt hun er! Og artig med ørene. Kamar er også rar med ørene sine når vi lager "rare" lyder til ham. Ett øre bakover, ett fremover, ett til siden og og og. Leja sine er helt ekstreme til tider rett bakover, rett forover eller rett ut. Sjelden "normal". til stor forskjell fra Chessea sine ører, som liksom alltid henger ned. Siter
KatrineogGutane Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Herlige bilder av nydelige hunder! 1 Siter
Maria Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Måtte fnise masse av ørefilmen Du kan jo tenke deg at jeg ler mye av den hunden der... Hun finner på så mye rart, lager så mange rare lyder og har så utrolige bevegelser at jeg ler av henne minst ti ganger om dagen. Alle skulle hatt en sånn gledesspreder-sommerfugl! 1 Siter
Mirai Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Så fin hun har blitt! Jeg er enig, syns hun bare blir finere og finere, de ser så rare ut i ansiktet/hodet når de er valper med veldig kort pels syns jeg. Kommer dere godt over ens nå som du har fått lit mer tid til å bli kjent også? Siter
Maria Skrevet 5. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 Og så har frynsemusen blitt hele 7 mnd gammel. Her er noen blant annet noen bilder fra dagens tur Oppdatering av hennes side kommer senere. Nybadet før utstillingen som var på søndag Tur i dag Og ja, hun er litt høybeint om dagen og står ikke spesielt pent her Og bikkja er litt smågal etter baller Hun er så herlig Enkleste, greieste valpen ever! Siter
Maria Skrevet 7. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Siden responsen ikke var så stor så tillater jeg meg å dobbeltposte Mini hjelper sambo med skoleoppgaver hun. Kjekt med en penneholder! Siter
Lemen Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Så aldeles nydelig hun er! Søteste lille assistenten sin det. Siter
Maria Skrevet 7. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Selv om hun eeegentlig tygger, ikke holder. Hehe. Men søt, det er hun altså. Trodde Chess laget mye lyder, men hun her snakker stort sett hele tiden hun. Så mye rare lyder ut av en så liten hund Siter
Stine Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Så søt! Jeg begynner å få sansen for de der altså Siter
Maria Skrevet 8. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Takk, folkens Og ja, klart man får sansen for dem. Aldri ledd så mye av en hund noen gang jeg. Hehe. Og jeg snakker sant når jeg sier at hun er en særdeles enkel hund å ha med å gjøre. Glad i stort sett alt og alle og ivrig og alltid i godt humør. Siter
Recommended Posts