yurij Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Ikke min hund,men guttas venninne Inky : Siter
LinL Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Endelig fant jeg no dådyrøyne på Aro også, han har så mørke øyne så er så vanskelig å få fanga på bilde. Er ikke heelt dådyr- mersom "unnskyldfordiatjegtoksokkendinskalikkegjøredetigjen" blikk Siter
MollyC Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Måtte bare legge inn bilde av Bellas valp 16 dager gammel. Siter
Shokata Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Å himmel, så nydelig Likte redigeringa på bildet veldig godt også dette bør du få på veggen! Siter
Ganzie Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 "Hva galt har jeg gjort? Ta den bort " Siter
idaemiliee Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Å himmel, så nydelig Likte redigeringa på bildet veldig godt også dette bør du få på veggen! Takk! Hadde det ikke vært for at det er et dårlig mobilbilde, så skulle det veldig gjerne fått kommet opp på veggen Siter
soelvd Skrevet 4. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 "Hva galt har jeg gjort? Ta den bort " HERLIGHET så fin! Siter
Ganzie Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 HERLIGHET så fin! Misty sier takk Hun er veldig søt, og vet å bruke det til sin fordel Siter
Recommended Posts