Snøfrost Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2012 Åh! Denali er jo så vakker! Er hannhund bestemt? Hannhunden er bestemt for en god stund siden, og Denali har vært på date, så nå er det bare denne laaaange ventingen igjen. Vurderer UL i slutten av måneden bare fordi jeg er så nysgjerrig. Så blir det fint å kunne la Denali og Freke bo i samme løpegård igjen når jeg er på jobb, har ikke helt tatt sjansen på det ennå. Men over helgen bør det vel være trygt. Så da venter jeg sikkert ennå en uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2012 Hannhunden er bestemt for en god stund siden, og Denali har vært på date, så nå er det bare denne laaaange ventingen igjen. Vurderer UL i slutten av måneden bare fordi jeg er så nysgjerrig. Så blir det fint å kunne la Denali og Freke bo i samme løpegård igjen når jeg er på jobb, har ikke helt tatt sjansen på det ennå. Men over helgen bør det vel være trygt. Så da venter jeg sikkert ennå en uke Spennende! Gleder med til å høre hvordan det går! Du må holde oss oppdatert da. Siberian-valper er ikke feil altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Åh, hadde vært så gøy om jeg kunne slengt meg inn i denne tråden, men her blir det nok ikke valpis før om mange år gitt. Får heller glede meg til masse valpe-bilder fra dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 Åh, hadde vært så gøy om jeg kunne slengt meg inn i denne tråden, men her blir det nok ikke valpis før om mange år gitt. Får heller glede meg til masse valpe-bilder fra dere Enig, vil også så gjerne ha valp/en til hund i år. Meen, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2012 *Grøss* Jeg minnes plutselig en liten valp som levde opp til navnet sitt i mange måneder, DeepEyes Sleepless Malice. Håper neste valp vet hva søvn er 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Og i 2012 får Tutta og Deilig en "lillebror".... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Og i 2012 får Tutta og Deilig en "lillebror".... Det gleder naboene seg til også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Og i 2012 får Tutta og Deilig en "lillebror".... Nå ble jeg forvirret her Lillebror? Ikke søster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Enig, vil også så gjerne ha valp/en til hund i år. Meen, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves? Det er helt sant, nå vet jeg ikke engang hvilken rase som skulle komt i hus, så trenger nok noen år på planlegginga, hehe Men føler meg alikevel ganske så heldig så får sett masse sonen-valpiser snart, der er vi jo heldige da (dette betyr at dere må spamme masse masse soniser! Gleder meg til masse valpe-bilder ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Å, jeg har også SÅ lyst til å skrive her. Men jeg tror jeg skal være fornuftig og vente til 2013, når fremtiden er litt mer sikker, og Aisha er blitt litt eldre. Er litt i tankeboksen, men vet i hvertfall om ett potensielt kull jeg kunne tenkt meg valp fra i 2013, så vi får vente å se. I mellomtiden så skal jeg mase litt på Benedicte om å få lov til å passe litt basenji-valp av og til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Om alt går etter planen så er vi en del av denne gjengen i løpet av våren/sommeren! Kjenner jeg gleder meg måteløst! Blir stas med en nummer to i hus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Nå ble jeg forvirret her Lillebror? Ikke søster? Det blir en gutt, ja ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Jeg er fremdeles der at jeg gleder meg, har liksom glemt stresset og de sylskarpe tennene! For ikke å snakke om en valpehjerne som ikke kan en dritt Vi ga jo fra oss Fanta samme helg som vi hentet Montiriusen. Jeg må innrømme at det var et lite sjokk - ga fra oss en bikkje som kunne en million triks og virkelig skjønte hvordan man jobba. Og fikk lille Monti som ikke en gang responderte på "bra!" eller "Monti" eller "mat?". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Jeg og kjæresten min fikk to nye tilskudd i familien tidlig i desember. Møt groenendaelene Cichla's Killi og Cichla's Karras! Killi: Killi: Killi (t.v) og Karras 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Endelig kom belgerruskene inn hit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombini Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 I dag fikk jeg beskjed om at mor og far til min framtidige DSG er valgt og at valpen får flytte hjem til meg i oktober/november! Blir valp fra Lille Lo kennel Passet bra, for i dag kjøpte jeg et sånt nummerskilt .... =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Jeg og kjæresten min fikk to nye tilskudd i familien tidlig i desember. Møt groenendaelene Cichla's Killi og Cichla's Karras! Gratulerer med to flotte Belgere. Hvordan er det å ha to valper samtidig? litt frista til å beholde to om det kommer et kull om ca. 2 mnd her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Jeg og kjæresten min fikk to nye tilskudd i familien tidlig i desember. Møt groenendaelene Cichla's Killi og Cichla's Karras! Killi: Killi: Killi (t.v) og Karras Så skjønne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Har fått nytt bilde, og oppdretter skal sende meg et bilde av bare tispene også. Men jeg sliter med å se hvem som er tisper på det nye bildet! På det forrige er de to tispene de to valpene til høyre, og det ser faktisk ut til at de ligger helt likt på dette bildet også. Det kan stemme med tegningene. Tispen med mest bliss har mistet en del av det da, men den andre har beholdt sin. Nye bilder av Pim! Hvis jeg ser rett er tispene nr. 1 og 3 fra venstre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 I dag fikk jeg beskjed om at mor og far til min framtidige DSG er valgt og at valpen får flytte hjem til meg i oktober/november! Blir valp fra Lille Lo kennel Passet bra, for i dag kjøpte jeg et sånt nummerskilt .... =p Hvem av kombinasjonene skal du ha valp fra? Blir spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Nye bilder av Pim! Hvis jeg ser rett er tispene nr. 1 og 3 fra venstre Jeg tror valpen helt til venstre er den mørkeste tispen, men at valpen som er nr 2 fra venstre er den andre? Den har delt bliss slik som på det forrige bildet hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg tror valpen helt til venstre er den mørkeste tispen, men at valpen som er nr 2 fra venstre er den andre? Den har delt bliss slik som på det forrige bildet hvertfall Mm, tror det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Veldig fornøyd med at oppdretteren til den canadiske tispa jeg håper på valp etter har satt meg som nr.1 på lista si! Tispa begynner å løpe når som helst - jeg bare håper inderlig hun tar seg. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Veldig fornøyd med at oppdretteren til den canadiske tispa jeg håper på valp etter har satt meg som nr.1 på lista si! Tispa begynner å løpe når som helst - jeg bare håper inderlig hun tar seg. Hun må det bare, jeg vil over fjorden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Hm, lurer på om jeg får deltatt i denne tråden... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts