Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen Pins/Button - er det noen interesse for dette?

Recommended Posts

Skrevet
Noen bruker også "plastmapper" med strikk som strappes til overarmen, men de stopper enten blodomløpet eller sklir nedover armen på meg, så jeg er ingen fan av dem.

OT - de nye sorte til NKK er veeeldig regulerbare...

Men jo - pins er jo litt kult, da. Synes den skulle være helt Sonen-blå, med den "gamle" hvite bullterrier-logoen, jeg.. Vi om vet - vi vet. De som spør får svar..

Hadde jo vært litt morsomt å se hvor mange som faktisk tusler rundt på utstillinger/stevner (eller hvor mange som husker å ha den på, såklart!)

Susanne

• Like 6
Skrevet

Jeg har jo t-skjorte, så jeg trenger ikke
:D
Men skulle det vært pins/nål, ville nok den logoen som er på t-skjorta vært perfekt. (bilde i den tården-møte en sonis)

Er den jeg har hatt i tankene, ja :)

Stjal et bilde fra tråden, jeg:

hundesonen.jpg

Skrevet

Men vi som har "uniform" på oss på hundeting kommer ikke til å gå i t-skjorte.

Men selve "logoen" med potemerke med hjerterundt var jo veldig fin. Kunne man ikke hatt det på pin?

Skrevet

Jeg stemmer for gamlelogoen vår. Et potetrykk eller lignende føler jeg ikke har noen sammenheng med hundesonen.no.

Og den nye logoen er ikke noe fin.

• Like 2
Skrevet

Jeg stemmer for gamlelogoen vår. Et potetrykk eller lignende føler jeg ikke har noen sammenheng med hundesonen.no.

Og den nye logoen er ikke noe fin.

Det har masse med sonen og gjøre. Gammel logo :)

Skrevet (endret)

388597_10151049778315529_707430528_21912873_1290317525_n.jpg

edit: Synnøve jeg sender deg logoen med trasparent bakgrunn at this moment :)

edit2: av potetrykket... ser du har tenkt å bruke en annen... men nå fikk du no poteavtrykket allikevel.

Endret av Hapzen
  • Like 2
Skrevet

388597_10151049778315529_707430528_21912873_1290317525_n.jpg

edit: Synnøve jeg sender deg logoen med trasparent bakgrunn at this moment :)

edit2: av potetrykket... ser du har tenkt å bruke en annen... men nå fikk du no poteavtrykket allikevel.

Den likte jeg! :D

Skrevet

Men hvem har copyright på den ?

Må brukes selvlagd, eller noe man har tillatelse til å bruke.

Det høres ut som de fleste vil ha igjen den andre logoen iallefall - det bør være mulig å endre logoen her, med så mange som vil ha den tilbake syns jeg.

Skrevet

Jeg stemmer for button med den hundelogoen vi hadde her før på - var ikke den laget av en sonis da? Den var fiiiiiin og mye mer identifiserende enn et poteavtrykk som jo finnes overalt.

• Like 3
Skrevet

Skal vi ha en avstemning? Nå er det foreslått pin, button og nummerlappholder, Pote med hjerte, gammel logo med hund og ny logo (eller er ikke den nye hunden foreslått?).

Når det gjelder den logoen vi har nå, så er vel den noe vi måtte ta med på kjøpet i forbindelse med en omlegging, jeg har inntrykk av at mange kunne tenke seg å beholde den fine hunden som en sonis tegnet (den som Argyr linker til).

Mitt forslag: Button med Hundesonen i skrift (uten .no) og denne hunden:

Hundesonenhund.png

• Like 3

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...