MonicaT Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 Hei. I sommer kjøpte jeg en hundesofa/seng på Europris og pga ommøblering hjemme så skulle jeg gjerne hatt en hundeseng til som matchet denne på "hundeveggen" min. Noen som har noen tips? Den svarte bia bedden (høyre)er sliten og planen er da å kjøpe en ny, som passer til den som er på høyre siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Kvifor ikkje kjøpe eit nytt trekk til bia senga? Reknar med det er billegare enn å kjøpe ei heilt ny seng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Er den grei å vaske av, den du kjøpte på Europris? Skulle hatt en seng Hermes kan gnage litt bein på. Har en madrass nå, men syns det setter seg så mye drit i den (trekket kan tas av og vaskes riktig nok, men det er... slitsomt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Det koster faktisk like mye med sånn trekk til Biabed, som en helt ny seng. Satt akkurat å så på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Finnes den på europris enda? Og i større størrelse? Den så fin ut. Sengen Casper har nå setter det seg og mye dritt i, og hårene fester seg og trer seg inni, helt umulig å få vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Det koster faktisk like mye med sånn trekk til Biabed, som en helt ny seng. Satt akkurat å så på det. Nei, ikke hvis man kjøper dette: http://www.hooks.no/product.aspx?productid=055060&deptid=1038&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Jeg har det til min ødelagte Biabed, og det har holdt veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 11. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 De har den dessverre ikke lengre på Europris ellers hadde jeg kjøpt en maken. Sengen er fin men har lagt oppi en madrass til slik at det blir varmt og tjukt underlag for gamlemor. Kan selvsagt gjøre noe med Biabeden men lurte mest på å finne en annen kul seng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Nei, ikke hvis man kjøper dette: http://www.hooks.no/...&sortOrder=DESC Jeg har det til min ødelagte Biabed, og det har holdt veldig bra. Ohh takk for tipset! Har selv en biabed som har raknet i sømmene i midten, så da går det jo an å bruke noe sånnt. Sorry kupping ag tråd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Masse fine senger, men neppe særlig billige er jo Pet shop girls sine:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts