Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken julegave ville du gitt en medsonis?


Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ville gitt alle en presang jeg. Kjedelig, men det koster å ha dyr, så alle får Bilde hentet fra nrk.no

Jeg må si - her får folk biler og hus og dyre saker. Og jeg? Joda, en boks Kleenex

Tusen takk, søta! Og såpass lite attraktiv at jeg slipper å bli distrahert, og kan konsentrere meg om å beordre ham rundt og peke på alt som skal gjøres - nice! Jeg synes Raksha hadde fortjent den

Skrevet

God jul SFX!

front.png

Tusen takk, søta!

Og såpass lite attraktiv at jeg slipper å bli distrahert, og kan konsentrere meg om å beordre ham rundt og peke på alt som skal gjøres - nice!

Jeg synes Raksha hadde fortjent denne julegaven:

2.jpg

Med privatsjåfør slapp hun å gå så langt bare for å poste et brev eller kjøpe melk, også kunne hun besøkt Bonden når hun ville!

  • Like 7
Skrevet

Rak:

07_000.JPG

Dere kan bo på den ene og vi på den andre, så har vi hestene sammen :D

Maria:

Kunstgressbane.JPG

(Med oppsettbart tak til vinteren :D)

Benedicte:

P%C3%A5ske%20340.JPG

:P

Edit: Jeg ble mere gavmild:

superwoman.jpg

En sånn frisk og råsterk kropp til de som trenger!

Og en sånn her en også:

Johnny%2BDepp%2B4.jpg

... så kan Lola få han jeg ikke vet hva jeg skal google for å finne bilde av engang :lol:

Skrevet

Til tulip:

day01.jpg

Du sa vel at du ville ha 10+? :innocent:

Det verste er at Oabba har ganske like flekker som den tispa :blink:

Jeg er kjedelig og fornuftig jeg, så dette gir jeg ALLE sonisene:

DSC_0338.jpg

hode.jpg

  • Like 6
Skrevet

Det verste er at Oabba har ganske like flekker som den tispa :blink:

Jeg er kjedelig og fornuftig jeg, så dette gir jeg ALLE sonisene:

DSC_0338.jpg

hode.jpg

TAKK! :) Det trenger jeg ;P

Skrevet

God jul OlavEmil!

:D Takktakk :flowers: . Eg har ein som du og gubbelubben kan få, som de kan bruke når de skal byrje med langtransport og tosjåførsløp. Skal vel klare å presse inn iallefall ein av hundane òg :ahappy: :

b70_freightliner.jpg

Og Fannhvít kunne vel trengje seg ein slik ein:

Dog-Truck.jpg

God jul til deg òg :ahappy: .

Skrevet

AnetteH:

jentemedenergi.jpg

Skulle brukt alle mine magiske krefter, så du ble heeelt frisk.

Lill:

753447_m-620x350.jpg

Stooort surprise party!

ida:

villa%26nbsp%3Bwelhaven%26nbsp%3Bnorhus.jpg

Da hadde jeg aldri flyttet hjemmefra, men det blir du vel glad for :D

God jul!

  • Like 1
Skrevet

Også synes jeg alle bør få litt sånn óg. :aww:

pinnekjott-med-kalrotstappe425.jpg

aquavit.jpg

l.jpg

:icon_redface:

ida:

villa%26nbsp%3Bwelhaven%26nbsp%3Bnorhus.jpg

Da hadde jeg aldri flyttet hjemmefra, men det blir du vel glad for :D

God jul!

Du kan bo hjemme så kenge du vil :)

  • Like 1
Skrevet

JeanetteH:

heath1.jpg

En skikkelig sjarmerende kjekkas!

Raksha:

Garstunet.JPG

En vakker gård til deg, bonden og dyra!

F%C3%B8rerkort_bakside.jpg

Lappen (Denne er til Sandy Eye Candy Også!)

ooog bil:

2011-jeep-grand-cherokee-4wd-systems.jpg

SFX, Toril, Bananen (og andre som vil ha :P ):

960x.jpg

og jaaa, det gjemmer seg nok et slikt tall der!

Lill & Sandy EyeCandy:

1206194022852_854.jpg

Privatfly så du kan dra på alle utstillingene du vil! (Ta meg gjerne med altså!)

Caroline:

nissan_pathfinder.jpg

Siri

WEB_Image%20Nikon%20D3s%20kamerahus%20Nytt%20proffkamera%20fra-1054998819.jpeg

Nikon D3 kamerahus (verdi 35.000) med alt av ønskelig tilbehør!

Benedicte:

empress_garbo_X250.jpg

En slik en i miniatyr! (Også kan jeg slenge på et slikt Flaxlodd (peke opp) også :D

Argyros: You know what!

*Føle seg gavmild*

  • Like 5
Skrevet

JeanetteH:

heath1.jpg

En skikkelig sjarmerende kjekkas!

:drool:

Det er du også, årets julenisse går til deg Yodel :lol:

:yes: (men jeg lurer på om jeg gir utrykk for å være så despo, men **** det, jeg tar i mot gaven med vidåpne armer :jump: )

Jeg hadde sent en mirakelkur til 2ne og Carina

miraculix.jpg

Benedicte hadde fått en iskaffe maskin

mocha.jpg

Åh jeg skulle gitt hele sonen det de ønsket seg egentlig :hug:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...