Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken julegave ville du gitt en medsonis?


ida
 Share

Recommended Posts

Marie skal få en gård som er veldig sentral, og med MYE turterreng som bare er hennes

oversikt_gaard.jpg

Da kan hun bruke turterrenget til jobben sin og dessuten ha han her:

4957485442_39896dce99.jpg

(Legg merke til at gården har en plen hvor jeg og Maria kommer på besøk og trener lydighet!)

Kunne bare ikke ha blitt bedre :D

Tuusen takk. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ville gitt alle en presang jeg. Kjedelig, men det koster å ha dyr, så alle får Bilde hentet fra nrk.no

Jeg må si - her får folk biler og hus og dyre saker. Og jeg? Joda, en boks Kleenex

Tusen takk, søta! Og såpass lite attraktiv at jeg slipper å bli distrahert, og kan konsentrere meg om å beordre ham rundt og peke på alt som skal gjøres - nice! Jeg synes Raksha hadde fortjent den

Monica, tusen takk for fantastiske gaver. Det er verdens fiiiineste gaver :) Og nå har jeg fått to Kelpier også, ikke værst.

Og jeg utnevner meg selv som førstekandidat til pass av Aussieen til Sandra :aww:

Jeg blingset jeg, trodde jeg fikk en Kamikaze-etterkommer på slutten der :lol:

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 3 mannfolk, vet ikke hvem det oser mest desperasjon av jeg :lol:

:lol:

Det er bare å gi bort den ene til meg om du synes det blir for mye å holde styr på tre stk altså. Kan ha bruk for en jeg også!

Men to kelpier er ikke for mye å håndtere, så jeg deler ikke med noen andre. Grådig :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel bare BEST, tusen takk :D

Og siden jeg ikke gir julegaver inviterer jeg deg sporenstreks hit så vi kan dele dem :) Og når jeg tenker meg hardt om inviterer jeg Siri også slik at hun kan få lære å sette pris på slike kulinariske godterier :lol:

Jippi :D Tipper at Siri også hadde forstått hvilken genial oppfinnelse Jelly Beans med popkornsmak er :D

Ååååh :cry::heart: du är bara så god. Tusen tack för tanken! Det hade varit det bästa som kunde hänt mig :heart:

(Du ska få din julklapp av mig imorgon när jag klarar tänka mer klart) :hug:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennande med alle dei nye sonistbussjåførane på nyåret :ahappy: . Lurar forresten på om alle de som vel å gje folk bussertifikat veit kva slikt kostar. Ein bil blir jo nesten lommerusk i forhold :blink: .

I denne tråden blir vi jo bare rausere og rausere. Jeg kan nok selge et av herskapshusene mine for å finansiere noen busssertifikat, skal du se :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ja, jeg trodde det dreide seg om realistiske gaver jeg - hva man ville ha gitt - ikke hva man ønsket man kunne gi

Okay?

Jeg ville gitt alle en presang jeg. Kjedelig, men det koster å ha dyr, så alle får

uc5vseEu4UjhkyumHflwHA24fJZl9qLBS7HegvyOa9Og.jpg

Bilde hentet fra nrk.no

Du veit det er 5300 registrerte brukere her, eller noe? Ganske stort julegavebudsjett du har, om det er en realistisk gave du ga :P

Og i såfall: Tusen :heart: takk! Den kommer godt med i romjula den der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit det er 5300 registrerte brukere her, eller noe? Ganske stort julegavebudsjett du har, om det er en realistisk gave du ga :P

Og i såfall: Tusen :heart: takk! Den kommer godt med i romjula den der ;)

Registrerte er ikke for meg brukere - jeg legger i det at man er her av og til - altså aktiv til en viss grad og en reell bruker av sonen. Så aktiv siste etter juni og med over 2 poster elns - Liten vits i å gi gaver til spam-registrerte, døde osv ...

Værsågod 2ne :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermez skulle fått en slik!

Lure_coursing_crew.jpglucy3_020208.jpg

Med kjøretillatelse, stort jorde hvor vi kunne ha treninger og konkurranser i Bergensområdet! Der jeg og min Basenji selvfølgelig er veldig velkomne! :aww:

Tusen takk!

Akkurat det vi trenger i Bergen nå!

(Jeg skal forøvrig ta pilotutdanning neste år, så jeg faktisk kan styre en sånn dings som det der, og vi er flere som prøver å få på plass en avdeling her i Bergen og på vestlandet. Innen du har fått deg løpeklar basenji så skal vi nok være aktive!)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...