Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken julegave ville du gitt en medsonis?


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ville gitt alle en presang jeg. Kjedelig, men det koster å ha dyr, så alle får Bilde hentet fra nrk.no

Jeg må si - her får folk biler og hus og dyre saker. Og jeg? Joda, en boks Kleenex

Tusen takk, søta! Og såpass lite attraktiv at jeg slipper å bli distrahert, og kan konsentrere meg om å beordre ham rundt og peke på alt som skal gjøres - nice! Jeg synes Raksha hadde fortjent den

Kanskje jeg bare skal kopiere Siris gaveliste? Jeg får jo i tillegg 20% rabatt, så da blir årets julehandel skitbillig - det er jo ikke akkurat dyrt der fra før heller. :P

:D Fiiiine butikken (jeg burde kanskje ikke nevne at jeg aldri har vært inni den butikken før, ante ikke at den butikken het Søstrene Grene engang, og at de skal ha sååå mye morsomt til en billig penge?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Fiiiine butikken (jeg burde kanskje ikke nevne at jeg aldri har vært inni den butikken før, ante ikke at den butikken het Søstrene Grene engang, og at de skal ha sååå mye morsomt til en billig penge?).

Det er en grunn til at jeg gjerne bruker et par hundre kroner der hver gang jeg er på jobb, liksom! (Ja, selv med rabatt!) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at jeg gjerne bruker et par hundre kroner der hver gang jeg er på jobb, liksom! (Ja, selv med rabatt!) :P

Å herregud - den hybelen din må jo være full av sånt stæsj da :lol: (edit: Jeg greide liksom å bruke hele 30 kr der).

Jeg kjøpte forresten noen kjempesøte vindusstickers med sauer... Aner ikke hvor jeg skal ha dem da, men søte var de :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...