ida Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Begynner jeg: God jul Pippin & Symra: 3 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Jeg ville gitt alle en presang jeg. Kjedelig, men det koster å ha dyr, så alle får Bilde hentet fra nrk.no 8 Siter
Synnikken Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Lill: En flybilett hit i april.... 3 Siter
SFX Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 God jul SFX! Tusen takk, søta! Og såpass lite attraktiv at jeg slipper å bli distrahert, og kan konsentrere meg om å beordre ham rundt og peke på alt som skal gjøres - nice! Jeg synes Raksha hadde fortjent denne julegaven: Med privatsjåfør slapp hun å gå så langt bare for å poste et brev eller kjøpe melk, også kunne hun besøkt Bonden når hun ville! 7 Siter
Pim Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Til tulip: Du sa vel at du ville ha 10+? 1 Siter
ida Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Vi kan vel være rause God jul Loke: 2 Siter
Gjest Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Rak: Dere kan bo på den ene og vi på den andre, så har vi hestene sammen Maria: (Med oppsettbart tak til vinteren ) Benedicte: Edit: Jeg ble mere gavmild: En sånn frisk og råsterk kropp til de som trenger! Og en sånn her en også: ... så kan Lola få han jeg ikke vet hva jeg skal google for å finne bilde av engang Siter
tm100021 Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Lill: En flybilett hit i april.... Ja! Og til Synnøve (Og meg selv!) En weekend her Og masse så vi kan shoppe! 1 Siter
tulip Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Til tulip: Du sa vel at du ville ha 10+? Det verste er at Oabba har ganske like flekker som den tispa Jeg er kjedelig og fornuftig jeg, så dette gir jeg ALLE sonisene: 6 Siter
Kaja Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Det verste er at Oabba har ganske like flekker som den tispa Jeg er kjedelig og fornuftig jeg, så dette gir jeg ALLE sonisene: TAKK! Det trenger jeg ;P Siter
Kaja Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 forresten! Til Tulip Tesh sier selv at hun vil til deg, så hun er fra seg selv, ikke meg 1 Siter
Siri Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Goood Jul SIRI! :lol: Så omsorgsfullt, Sara - tusen takk . Siter
Bananen Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Line. Raksha: Også synes jeg alle bør få litt sånn óg. Siter
OlavEmil Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 God jul OlavEmil! Takktakk . Eg har ein som du og gubbelubben kan få, som de kan bruke når de skal byrje med langtransport og tosjåførsløp. Skal vel klare å presse inn iallefall ein av hundane òg : Og Fannhvít kunne vel trengje seg ein slik ein: God jul til deg òg . Siter
Ia Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 AnetteH: Skulle brukt alle mine magiske krefter, så du ble heeelt frisk. Lill: Stooort surprise party! ida: Da hadde jeg aldri flyttet hjemmefra, men det blir du vel glad for God jul! 1 Siter
ida Skrevet 10. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Også synes jeg alle bør få litt sånn óg. ida: Da hadde jeg aldri flyttet hjemmefra, men det blir du vel glad for God jul! Du kan bo hjemme så kenge du vil 1 Siter
Yodel Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 JeanetteH: En skikkelig sjarmerende kjekkas! Raksha: En vakker gård til deg, bonden og dyra! Lappen (Denne er til Sandy Eye Candy Også!) ooog bil: SFX, Toril, Bananen (og andre som vil ha ): og jaaa, det gjemmer seg nok et slikt tall der! Lill & Sandy EyeCandy: Privatfly så du kan dra på alle utstillingene du vil! (Ta meg gjerne med altså!) Caroline: Siri Nikon D3 kamerahus (verdi 35.000) med alt av ønskelig tilbehør! Benedicte: En slik en i miniatyr! (Også kan jeg slenge på et slikt Flaxlodd (peke opp) også Argyros: You know what! *Føle seg gavmild* 5 Siter
tm100021 Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Det er du også, årets julenisse går til deg Yodel 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 JeanetteH: En skikkelig sjarmerende kjekkas! Det er du også, årets julenisse går til deg Yodel (men jeg lurer på om jeg gir utrykk for å være så despo, men **** det, jeg tar i mot gaven med vidåpne armer ) Jeg hadde sent en mirakelkur til 2ne og Carina Benedicte hadde fått en iskaffe maskin Åh jeg skulle gitt hele sonen det de ønsket seg egentlig Siter
Bananen Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Ja! Stemmer, det. Benedicte må få en kartong med disse! Siter
Recommended Posts