ToneS Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Heeerliiiig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Søte, søte små - men ikke veldig mye kelpiefjes enda Du, jeg fikk melkespreng av sånt i ti år etter at Ia hadde sluttet med sånt, eller når jeg hørte en kattunge pipe, jeg. Embrace your instincts (Nei, SFX, engelsk er kulere ) Unnskyld for OT, Jeanette, men det var litt innen temaet, da Noen ganger må en ty til engelsk for å finne dét uttrykket, jeg gjør det stadig vekk selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Så søte Gleder meg til de begynner og åpne øynene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Herlighet så søte! Valpesyken nærmer seg kritisk her! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Sikker på at det er kelpier? De ser ut som forgjengere til Teletubbier eller noe slikt.. små blubber! Kan ikke annet enn å legge merke til at lille Arja allerede har fått tilordnet stamtavle-navn.. er hun din keeper? *nysgjerrig som vanlig* Og så flirer jeg av at du har en fysak til i anmarsj! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Takk alle sammen Foreløpig syns jeg selv de er nok så kjedelige og jeg venter på terroristene! Kan ikke annet enn å legge merke til at lille Arja allerede har fått tilordnet stamtavle-navn.. er hun din keeper? *nysgjerrig som vanlig* Og så flirer jeg av at du har en fysak til i anmarsj! Det er pga hun har to stk hvite tosselosser som er ganske tydelig.Så da MÅ jo hun, uansett om hun ender her eller der, hete Winds Of Winter. Er ikke det logisk da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Kan ikke annet enn å legge merke til at lille Arja allerede har fått tilordnet stamtavle-navn.. er hun din keeper? *nysgjerrig som vanlig* Du, det er arYa, altså... Akkurat som Meera er mEra, og ikke Mira... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Men men Tyrion, hannhund med rosa merke på hode sitt. Ingen hvitmerker (som jeg har klart å se så langt) Fødselvekt 270 gram 1 uke 607 gram Hva har skjedd med det hvite til Tyrion? 1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Suger og står i alt. Fått navnet Tyrion Kl.1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Kallenavn: Tyrion kl.1520 - tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera Kl.16.15 - tispe. kallenavn Dany kl.1655 - tispe 270 gram, kallenavn Arya Selvutnevnt oppteller Mangler vekt på Dany da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Men men Hva har skjedd med det hvite til Tyrion? måtte sjekke igjen nå. og den flekken er så minimal at jeg faktisk har oversett den før i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 (endret) <p>&nbsp;</p> <p> </p> <p>&nbsp;</p> <p>Bebisene i dag </p> <p>&nbsp;</p> De har også fått sin første kloklipp i dag og da så jeg at det hvite begynner krympe og jeg tror det blir ganske &quot;ubetydelig&quot;. Så jeg dropper knytte navn til hund alt, det gjør det enklere med tanke på registrering. Enklere å knytte navn til eier først for å få stamtavlene også blir hunden kastet inn i registrering med chip I dag ble valpene forhåndsregistrert også. Neida, jeg er ikke noe utålmodig på få få ting gjort "Min" tispe får navnet:DeepEyes Song Of Ice and Fire III Ingvild vil gjerne ha navnet:DeepEyes Clash Of Kings III Den andre hannhunden:DeepEyes Game Of Thrones III Jeg regner med at Marianne helst vil ha:DeepEyes Dance With Dragons III ?? Da sitter de to siste igjen med (om ikke Marianne brått finner ut at hun faktisk vil ha en av de andre og er først ute ) DeepEyes Winds Of Winter III eller;DeepEyes Dream Of Spring III Edit: ble masse html koder Endret 7. Mars 2012 av Jonna fikset bug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Søtnoser Fikset en bug der for deg siden du fikk html kode overalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Arya, tispe, grønn nakke. Stamtavle navn: DeepEyes Winds Of Winter III Hvit på begge bakbena. Fødselvekt: 270 g 1 uke: 594 g Er ett øye på vei opp alt? Dette er forresten en sånn valp som man bare "ser". Den går seg bort, kjefter og banner. Får den ikke puppen den vil ha så gir den seg **** ikke før den får den (det syns jo på vekten), kjefter og banner til den får. Presser seg fram til den den mener den skal sove, og kjefter og banner. Sist gang jeg hadde en slik valp så het den Strider Men foreløpig er hun for feit til å bli kalt noen fysak Hun har jo litt brunt innimellom, så jeg tror faktisk det forsvinner Når de begynner å få mørke røtter innerst ved kloen så blir klørne mørke og det hvite forsvinner. Slik er det hvertfall på mopsvalper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Hun har jo litt brunt innimellom, så jeg tror faktisk det forsvinner Når de begynner å få mørke røtter innerst ved kloen så blir klørne mørke og det hvite forsvinner. Slik er det hvertfall på mopsvalper Ja også ser jeg at potene er det helt mørke pigmenter på. Så jeg tipper det bare blir igjen noen hår, evt litt lysere klør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Å himmel og hav, så fine små valpingser. Jeg blir jo nesten valpesyk her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Jeg er totaaalt betatt av valpene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 herlighet så skjønne! At du klarer å gjøre annet enn å sitte å se på de hele tiden er rart Og så høres de nesten litt ut som små menneskebabyer innimellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Å, de lydene er bare så herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Valper.. Og jeg elsker navnene! Virkelig, de er råkule! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Broileren vs lillesøster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 herlighet De ser ut som små søte marsvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Se på dem a, klumpene *kosemose* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Wow,stor forskjell på dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Åh litt forskjell ja Søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Dægern for en klumpedumpe!! Ser jo på ukesvektene at Arya ihvertfall har solid matvett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Så søte og gode gleder meg til å komme og få sniffa på dem, små valper lukter så godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts