Gå til innhold
Hundesonen.no

Heinz eller Idun ketchup?


tm100021
 Share

  

62 stemmer

  1. 1. Heinz eller Idun?



Recommended Posts

Hva bruker du hva til? Og hvorfor?

Idun til Grandiosa er ihvertfall must, ihvertfall klassisk Grandis

Heinz er godt til grillmat og litt slikt. Syntes Idun er søtere i smaken, mens Heinz er litt sært, kanskje litt mer eddik-aktig om jeg skal si noe.

Ellers er det også litt på dagsform, hva jeg har mest lyst på. Fiskepinner er også Idun :P

Grunner er vel at de faktisk har forskjellig smak, og da passer det å variere litt.

Meeeen favoritten har vel egentlig alltid vært Idun ketchup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketsjup på pizza? Herregud, er folk klin kokkos? :P

Ferdigpizza med ketsjup, mitt verste mareritt!

Haha, er ikke ofte, men av og til, og det er nammis!

Skal sies at jeg spiser som oftest mer ordentlig mat, men av og til så skjeier man ut :P Men ser hvorfor det kan virke som et verste mareritt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo sine doser med "hyggemat", selvsagt, men ketsjup er jeg litt streng på. Vi har riktig nok en Heinz-flaske stående, og det har kanskje skjedd en gang eller to at jeg har hatt et par dråper på en hamburger, men ellers hører ikke ketsjup hjemme på mat etter min mening! :)

Vet om amerikanske hamburgerrestaurranter (skikkelige hamburgerrestauranter) som kaster ut folk om de spør om ketsjup :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om amerikanske hamburgerrestaurranter (skikkelige hamburgerrestauranter) som kaster ut folk om de spør om ketsjup :D

Jaha? :blink: Jeg har vært på mange (og noen ganske dyre) amerikanske restauranter, og hos alle var det selvfølge at man fikk ketchup. De setter ikke flasken på bordet, men serverer ketchupen i en skål :P

Edit: Foretrekker Heinz, men av og til er Idun god. Smaksløkene mine skifter ofte mening.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke ketchup. Jeg har dog en flaske i kjøleskapet fra jeg hadde besøk og serverte grillmat. Jeg tror det er first price eller noe sånt, da det var den billigste... Den får ligge til datoen går ut.

Nevøen min skal ha ketchup på alt. Han kommer på middag fjerde søndag i advent, og da skal jeg servere en av få ting han ikke vil ha ketchup på - nemlig risengrynsgrøt (med mandel og marsipangris, selvfølgelig, vi leker ikke jul). Men hjemme hos dem er det et høyt ketchupforbruk.

Jeg liker heller ikke tomater i fersk variant, eller som tørkede - men jeg kan spise spaghetti med kjøttsaus og pizzasaus. Mens jeg liker ikke rosiner, men elsker druer. Og kan ikke fordra vin.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeeet er nammis det! Spiste faktisk det i forigårs!

Det er kraftig undervurdert middag :D

Ask elsker det.. Jeg putter erter og raspet gulrot i potetmosen og det går ned på høykant. Beste med hjemmelaget potetmos selvfølgelig, men det skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke alltid gidder. Da må jeg huske å koke potetene dagen i forveien...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...