Symra&Pippin Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Denne historien har nok gått inn på mange beardiseiere i Norge, de fleste som driver med utstilling kjenner Mimmi. Jeg tror hun er bittelitt glad på dette bildet, der hun endelig finner sin elskede Wallie etter at han har vært borte i fem uker, store deler av tiden i skogene ved Falun. Wallie er i fin form, og spiser masse mat! Her kan man lese litt mer. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Hvordan fant dem wallie? Må være deilig å endelig finne igjen hunden sin etter 5 uker, må jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Jeg vet ikke så mye mer enn det som står på den svenske bearded collie-siden og de lenkene som ligger der. Hvis SusanneL titter innom så kanskje hun vet mer, hun kjenner nok Mimmi ganske godt tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 WOW fantastisk! Men, jeg lurer på hvordan pelsen er jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Oi, så utrolig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 For en gladhistorie! Og for et pelsstell det vil bli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 For en gladhistorie! Og for et pelsstell det vil bli Det var det første jeg tenkte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Jeg er litt glad for at det ikke er jeg som skal ta den pelsen ja! Jeg vet ikke om hun klipper han ned eller setter i gang med børster og Plush Puppy's O.M.G. Det er nok ikke umulig å få pelsen fin igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Herlig med sånne gladhistorier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Jeg har ikke snakket med Mimmi på lenge, men vet at han ble faktisk funnet av en beardisfyr som bor i området. Han (mannen) kjørte for èn gangs skyld en litt annen vei hjem fra et-eller-annet og SER Wallie. Han vet at hunden er litt sky, så han ringer Mimmi. Hun kommer med noen av sine egne hunder, Wallie er da "borte" igjen, men kom visstnok fram når Mimmi satte seg ned og begynte å kose med de andre hundene... Mimmi sa til avisen at han var veldig tynn, men ikke skadet på noen måte. Vet ikke hvordan pelsen var, men jeg et at hun er utrolig flink med pelser, så det er neppe noe problem. Tror nok de aller fleste mer eller mindre hadde trodd at han var tapt for alltid, men hundevakten som passet han når han stakk av, og en liten kjerne Dalabor (folk som bor i området) har lett utrettelig etter han, kjørt rundt i dager og netter, hatt med seg hundevennene hans, prøvd spore, og alt tenkelig og utenkelig. En selvutnevnt synsk har sagt at han var påkjørt og drept bare etter et par uker, og jeg kan bare tenke meg fortvivelsen... Men det er utrolig godt å høre at det endte godt denne gangen! Susanne 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Så herlig med sånne gladhistorier! Kan tenke meg at både Wallie og eier er lykkelige nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Så bra at han kom til rette Men det er jo tydeligvis ikke første gangen han er ute på vift da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Så flott at han kom til rette! Bra den hadde mye pels, slik at den klarte seg. Mine har ikke hatt sjangs over lengere tid utendørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts