Guest 2ne Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Eksen min prøvde slik pungvarmer som det linkes til. Og den satt veldig dårlig på engelsk setter. Skled av hele tiden Okay, det der hadde vært mye morsommere om du hadde utelatt den engelske setteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 altså, jeg tror jeg avventer litt til Ballemannen som døør av et vanlig dekken liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Her er Nitro med sin ballevarmer. Ja og resten av sado utstyret . *flire* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 *Fnis* Siden vi er inne på dette temaet her, hehe, er det noen som vet om disse fungerer? http://www.mamut.net...as=freke&gid=23 Jeg har faktisk hørt om en del som har vært veldig fornøyde med de der på hundene sine. Jeg synes passformen ser rar ut, men meget mulig de funker bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Visste ikke at slikt fantes en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 *Fnis* Siden vi er inne på dette temaet her, hehe, er det noen som vet om disse fungerer? http://www.mamut.net...as=freke&gid=23 Fungerer kjempebra Dyret her forfrøs ballene for ett par år siden, og etter å ha sett hvor jæv... vondt han hadde det i nesten et døgn så kjøpte jeg en sånn ballevarmer. Han kan nå fint være ute på timesvis i -20 med ballevarmer, potesokker og dekken. Jeg har faktisk hørt om en del som har vært veldig fornøyde med de der på hundene sine. Jeg synes passformen ser rar ut, men meget mulig de funker bra Iflg veterinærkontoret jeg bruker så kastreres det en god del hannhunder hver vinter pga forfrosne baller, så de anbefaler å bruke disse på korthårete hannhunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 (har forresten enda ikke hørt om noen som har problemer med ballaforfrysning på AK) Hvorfor skulle det ikke være et problem på kelpie? De har lite pels, og nesten ingen ting på ballene. Jeg har sett huskyer med skikkelig stygge forfrysninger (riktig nok i ekstremtemperaturer), så jeg hadde ikke nøla med å dekke til en kelpie om det er skikkelig kaldt. Men passformen på tissetuten på det der så bare rar ut Gi tilbakemelding om det funker da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 (endret) Hvorfor skulle det ikke være et problem på kelpie? De har lite pels, og nesten ingen ting på ballene. Jeg har sett huskyer med skikkelig stygge forfrysninger (riktig nok i ekstremtemperaturer), så jeg hadde ikke nøla med å dekke til en kelpie om det er skikkelig kaldt. Som jeg skriver: Jeg har ikke HØRT at det har vært noe problem. Når jeg hadde labbis så hørte jeg om flere som fikk det og hadde det nesten på egen også, samme med springer. Men jeg har aldri hørt (legg merke til ordet) noen nevne det på AK. Jeg har ikke skrevet "det er tull" , "det skjer aldri" e.l. Itillegg så vet TonjeM at jeg kler på jentene mine ganske bra på vinteren. Men jeg har fortsatt ikke hørt om noen med frostskader. Endret 20. November 2011 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 *Vrir meg i latterkrampe her * Willy sier han er himla glad han har hår på balla Tror egentlig jeg signerer Siri ganske godt her - dette var en smule komisk! Men jeg ser nyttigheten, herlighet, det MÅ jo finnes noe mer praktisk? *ler* - daaaakar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 trekkhundfolket med korthårshunder eller ah med mye fuglehund har nok gode tips om hva man kan bruke. prøv hundekjøring postlista, ta kontakt med Troll, Handlerimport e.l for tips. Et kathadin som ikke passer, kan jo føre til forfrysning av tissen om hunden tisser og det fryser.... så da er man like langt. Ballene er reddet, men tissen forfrøs i stedet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Flirer godt av denne tråden, og er lykkelig for mitt lille tispetroll:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 tispene kan da forfryse pattene sine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 ja men det er enklere å beskytte dem, kontra tisselur og baller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Håper jeg slipper å ha pungvarmer på hannvalpen når det blir kaldt her (hvis det blir kaldt i år da ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts