Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny bildespam av Montien


soelvd
 Share

Recommended Posts

smelt :wub:

:wub:

Han er så fiiin! :wub: Og vokser fort ja :P Mana er over 6 mnd og ca 16 kg.. :P tar vel igjen henne snart.

Enig! :D Og ja, han tar henne nok snart igjen. Skal sies at han vokste ekstremt fort en stund. 1.5 kg i uka! Nå forrige uke vokste han 0.9kg, så det går "rette" veien.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmh, jeg bare ELSKER fargen :-)

Helt enig. Mamma og pappa sine er importert fra Canada, og dere er ALLE goldener sånn rødlige, og relativt slanke (til golden å være). Egentlig ser de alle ut som jaktgolden. De helt kritthvite goldene i Norge er liksom ikke "ordentlige" golden i mitt hode (selv om de har sin sjarm de også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Mamma og pappa sine er importert fra Canada, og dere er ALLE goldener sånn rødlige, og relativt slanke (til golden å være). Egentlig ser de alle ut som jaktgolden. De helt kritthvite goldene i Norge er liksom ikke "ordentlige" golden i mitt hode (selv om de har sin sjarm de også).

Åh, herlig. De er så flotte! Bilder burde vært obligatorisk nå, altså.. :D Og nei, hvite er ikke skikkelige i mitt hode. På utstillingen forrige helg krydde det av de. Helt utrolig å se hvor forskjellige de er fra Monti.

Åh,han er bare såååå vakker! :heart: Ser at han har blitt mer "mann" i ansiktet (vet ikke hvor mye mann en liten valp kan være,men du fatter :rofl: )

Takk! Helt enig.. :heart: Skjønner hva du mener. Eller som samboeren (som ikke er verdens største fan av valper verken i oppførsel eller utseende) sier: endelig begynner han å se ut som en hund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlig. De er så flotte! Bilder burde vært obligatorisk nå, altså.. :D Og nei, hvite er ikke skikkelige i mitt hode. På utstillingen forrige helg krydde det av de. Helt utrolig å se hvor forskjellige de er fra Monti.

Bilder skal bli :D -stjålet fra mammas facebook, så så-som-så med kvaliteten. Tisper begge to. Nå er de vel 3 og 5 år gamle. Disse bildene er litt eldre:

post-10369-0-41853900-1321910679_thumb.j

post-10369-0-07730900-1321910689.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder skal bli :D -stjålet fra mammas facebook, så så-som-så med kvaliteten. Tisper begge to. Nå er de vel 3 og 5 år gamle. Disse bildene er litt eldre:

Nyyydelige! Og fantastisk farge. Jeg er litt usikker på om jeg liker den skikkelig mørke fargen Monti kommer til å få eller den kremfargen der. Fint begge deler :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt umenneskelig søt :wub: Hvordan greier du å si nei til han der da? :whistle:

Det er VANSKELIG.. :D Hadde han med på hundeklubben for noen uker siden, da hadde han lært seg å tigge. Satte seg fint foran ei og fant frem dådyrøynene og hun begynte automatisk å rote i lommene. Jeg hopper opp og sier til henne, som vet godt hva reglene er at "ikke prøv deg, du vet han ikke får når han tigger!". Hun så nesten ut som om hun skulle begynne å gråte, haha. "Jammen.. Jammen.. det går ikke an!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...