LilleZara Skrevet 5. November 2011 Rapporter Skrevet 5. November 2011 Premiere på mandag kl.19.30 Andre som gleder seg? Siter
Heidihj Skrevet 5. November 2011 Rapporter Skrevet 5. November 2011 Har desverre ikke tv jeg heller søren! Siter
LilleZara Skrevet 5. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2011 Har ikke tv.... Har desverre ikke tv jeg heller søren! Kanskje de sender på nettet rett etter de har vist det på tv? Tror det er tvnorges egen produksjon,så Siter
Kaja Skrevet 5. November 2011 Rapporter Skrevet 5. November 2011 Kanskje de sender på nettet rett etter de har vist det på tv? Tror det er tvnorges egen produksjon,så Tvnorge play (eller hva det heter) koster vel pæng :/ Siter
LilleZara Skrevet 5. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2011 Tvnorge play (eller hva det heter) koster vel pæng :/ Åja,det kan være. Men trodde de viste sine egne program gratis Nei,jeg vet ikke jeg. Siter
Heidihj Skrevet 5. November 2011 Rapporter Skrevet 5. November 2011 Kanskje de sender på nettet rett etter de har vist det på tv? Tror det er tvnorges egen produksjon,så Har vanligvis ikke raskt nok nett heller jeg Hehe, men morsomt at de lager en slik serie! Siter
MaritaS Skrevet 5. November 2011 Rapporter Skrevet 5. November 2011 Dette betaler jeg glatt 40 kroner i uka for å se (om jeg får det til.. sånn der teknålågi er ikke alltid så lett). Gleder meg Siter
LilleZara Skrevet 7. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2011 Fasinerende program frem til nå ihvertfall! Alle må huske å se,halvtime igjen! Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Synd det er i cæsar tiden Siter
Maria Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Æsj, merker jeg har sett for mye på animal planet Føler jeg har sett det meste før! Men det virker som et fint program for nysgjerrige sjeler som ikke har sett seg mett på animal planet, altså! Siter
rottmaneier Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Synd det er i cæsar tiden Må ha Get-boks vettu; ta opp cæsar og se på hundeprogrammet, eller omvendt Siter
LilleZara Skrevet 7. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2011 Hva har den Chihuahuaen i dette programmet å gjøre? Vet ikke om en hund som er med eieren å shopper kan kallers arbeidende akuratt Siter
ida Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Hva har den Chihuahuaen i dette programmet å gjøre? Vet ikke om en hund som er med eieren å shopper kan kallers arbeidende akuratt Enig, det er kjempeteit. Edit: Han servicehundfyren hadde nok schmakt litt på guuudbitene selv, han 2 Siter
LilleZara Skrevet 7. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2011 Enig, det er kjempeteit. Ja,synes heller de skulle funnet en Chihuahua som brukes i skikkelig arbeid,for å vise at det ikke er en veskehund! Siter
ida Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Ja,synes heller de skulle funnet en Chihuahua som brukes i skikkelig arbeid,for å vise at det ikke er en veskehund! God idè. Siter
Guest Jonna Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 "HJELP DET KOMMER EN LEVNDE JAKKE MOT MEG" Siter
Maria Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 "HJELP DET KOMMER EN LEVNDE JAKKE MOT MEG" Ta av bikkja jakka, for Guds skyld! Så teit Siter
breton Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 "HJELP DET KOMMER EN LEVNDE JAKKE MOT MEG" Hehe, det var omtrent det jeg tenkte også . Den stakkars hunden fikk jo ikke en ordentlig sjanse. Siter
Gjest Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Artig program, men helt enig i at innslagene med chihuahuaen bare er tåpelige. Siter
sham Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Interessant program:) men skjønner ikke hva chien hadde i programmet å gjøre nei Siter
:)Kine Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Jeg gikk dessverre glipp av begynnelsen. Men jeg fikk heldigvis sett chihuahuaene på café, så da fikk jeg vel med meg det viktigste? Siter
Hanna Skrevet 7. November 2011 Rapporter Skrevet 7. November 2011 Servicehundmannen: "labrador har en spesiell kroppsbygning. De har hjerne og de har mage..." 3 Siter
Recommended Posts