xxx12345 Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Det har blitt ytret ønske om ringtrening før Orkdalsutstillinga 12-13. nov. Smulisen trenger ikke så mye trening men jeg kan gjerne hjelpe til, men jeg kan ikke denne helgen. Kan etter arbeidstid de fleste dagene neste uke. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Kanskje kollega Marit med lille Abe kan få være med hvis dere finner et tidspunkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Jeg er med! Opplyst plass som alle finner veien til? Bak Nidarøhallen/Trondheim spektrum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Mandag? Kl 18? Klart det Heidi, hun har vel også vært på ringtrening med snuserklubben vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 I'm in! Så kan jeg jo gjøre et lite forsøk på å springe med slakk line. Har ikke så store forventninger til at det skal gå bra, men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Vi kommer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Skal ikke på utstilling, men ringtrening er jo aldri å forakte (blir vel første gang vi trener på det faktisk *ler*)... hvis tidspunktet passer seg og sånn da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Førstkommende mandag? Isåfall hiver vi oss med vi også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Imorgen kl 18 bak Spektrum da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Er det plass til noen som ikke er på sonen så mye og? Har en valp som skal på utstllinga, men trenger litt håndteringstrening med fremmede Edit: + gjerne absolutt alle råd i verden om utstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Er det plass til noen som ikke er på sonen så mye og? Har en valp som skal på utstllinga, men trenger litt håndteringstrening med fremmede Edit: + gjerne absolutt alle råd i verden om utstilling Det er bare å komme, ALLE er velkomne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Takk for koselig trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Sier det samme, var veldig nyttig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Jeg har fått igjen pusten nå altså. Såvidt.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Du kan bruke resten av dagen på å få igjen pusten på søndag, så løp det beina makter mens du må Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Noen som tok bilder? *vil se Tulip i utstillingsform* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Tusen takk for hjelp til en totalt uvitende nybegynner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts