Gå til innhold
Hundesonen.no

Cattn's EFIT 1.november


Cattn
 Share

Recommended Posts

Söta katterna :) och duktig du är som kan sticka sånna tofflor, dem såg varma och goda ut!

Tusen takk! :)

Jeg bruker sånn 42-ish! Og omkretsen på den greia er 28 (det er rundt hele foten, der som den er?). Nå er jeg glad! :D

Den er grei.. i will try..! ;) Alt ordner seg.. Skal alltid få strikket noen som passer pørfekt! ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenke meg sånne flotte tøfler :D De jeg har nå, har hunden min ødelagt... :) Lyst å lage til meg også? Hva tar du for å lage forresten? :)

Såklart.. Må skrive opp bestillings liste jeg nå! :P Hehe.. Har ikke tenkt på pris engang jeg.. 50,- pluss porto? :)

Hvilke farge vil du ha da? :P Og hvilke str ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart.. Må skrive opp bestillings liste jeg nå! :P Hehe.. Har ikke tenkt på pris engang jeg.. 50,- pluss porto? :)

Hvilke farge vil du ha da? :P Og hvilke str ?

Det er ikke noe hast med det da, så bruk den tiden du trenger du :D

Nja, ikke helt sikker på hva slags farge jeg vil ha... Blir det fint med svarte tøfler tro? :)

Jeg må nok ha størrelse 41 jeg. Skal du ha mål over vristen også eller? Hvor måler jeg det i så fall? :P

50,- + porto er greit for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfflene var kjempe deilige! Og kult at Bluey skjønner noe, min katt skjønner ikke noe når jeg trener han XD

:D I know.. Må bare være flink å fortsette treningen! :D :D Aslan er bare teit, for han liker jo ikke pølse, ikke roastbiff eller noe.. OStepop liker han, men er grense for hvor mye jeg vil dele :P Hehe

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha sånne! Men jeg ser helst at du lager og jeg kjøper.. :D

I will! ;) Skal lage opp bestillings liste..

sko str og omkrets rundt vrist og under fot ?

Det er ikke noe hast med det da, så bruk den tiden du trenger du :D

Nja, ikke helt sikker på hva slags farge jeg vil ha... Blir det fint med svarte tøfler tro? :)

Jeg må nok ha størrelse 41 jeg. Skal du ha mål over vristen også eller? Hvor måler jeg det i så fall? :P

50,- + porto er greit for meg :)

Glemte å svare deg jeg! :o

Mål fra rett foran vrist og rundt under foten der.. så jeg vet sånn ca hvor stor de må vøre i omkrets ;)

Tror nok svarte blir kult jeg! Ut å kjøpe svart garn! :P

Til dere som var interresert i tøfler! Her er litt mer info!

http://hundesonen.no...item&item_id=67

(Og dere jeg har avtalt med allerede skal såklart få det til den prisen, men jeg regnet litt på det, og jeg sitter ikke igjen med noe om jeg selger til den prisen..)

EDIT: La til ett svar + ett til...

Endret av Cattn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sååå viktig, men litt greit for da er det enda en dobbelsjekk på at de passer ;)

Hmm, jeg bruker størrelse 39 for det meste, men kan vippe opp til 40. Beina mine passer i de fleste sko med mindre det er sko som er veldig, veldig smale.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg bruker størrelse 39 for det meste, men kan vippe opp til 40. Beina mine passer i de fleste sko med mindre det er sko som er veldig, veldig smale.. ;)

Den er grei! ;)

Tusen takk for oppskrift! De der skal til og med jeg klare å strikke! Kanskje det blir julegavene i år?

De er veeeldig enkel, strikker bare fram og tilbake hele veien;) Flotte julegaver er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...