Ine Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Måtte bare dele dette søøøøte bildet av vofsen etter at vi var på Hellestø stranda i helgen. 3 Siter
Fjollebolle Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Two angry birds, syns det var slående likheter i uttrykkene 6 Siter
mærra Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 dette beskriver trioen (terrieren er familiehunden på 7 år) helt perfekt! 1 Siter
Lunatic Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 På fredag var jeg hos en venn som nettopp har hentet Norbottenspetsvalpen sin! <3 Utrolig nydelig! 3 Siter
Bergenslabb Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Max, klar for biltur: Echo, ensom i sofaen (han foretrekker å ha et fang å ligge på og et teppe over seg): 2 Siter
LinL Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Fine bilder Vi koser oss enda vi, jeg har fine hunder tenk! 1 Siter
Guest Christine Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Jeg gidder ikke lage egen bildetråd, men vil dele noen bilder av et par av de mange gatehundene jeg traff i Tyrkia. Restaurantene ved stranden sørger for at det alltid står vann fremme til hundene, og gir hundene rester innimellom. Hundene blir hentet av myndighetene 1-2 ganger i året, hvor de blir kjørt til en veterinær for vaksiner og behandling. Deretter blir de plassert på shelters. En familie kommer gjerne å henter en hund, men etter noen måneder går de lei, også er hunden løshund igjen. De fleste hundene var merket med halsbånd/øremerking slik at myndighetene har bittelitt kontroll på de. Synd bildene er så dårlige, for et par hunder var fantastisk nydelige Denne var det vanskelig å reise i fra, gitt. Hadde vår egen kosestund hver kveld, og stakkaren hadde virkelig plager i bena.. Jakter på småfisk i vannet Siter
Hundelykke Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Jeg gidder ikke lage egen bildetråd, men vil dele noen bilder av et par av de mange gatehundene jeg traff i Tyrkia. Restaurantene ved stranden sørger for at det alltid står vann fremme til hundene, og gir hundene rester innimellom. Hundene blir hentet av myndighetene 1-2 ganger i året, hvor de blir kjørt til en veterinær for vaksiner og behandling. Deretter blir de plassert på shelters. En familie kommer gjerne å henter en hund, men etter noen måneder går de lei, også er hunden løshund igjen. De fleste hundene var merket med halsbånd/øremerking slik at myndighetene har bittelitt kontroll på de. Synd bildene er så dårlige, for et par hunder var fantastisk nydelige Denne var det vanskelig å reise i fra, gitt. Hadde vår egen kosestund hver kveld, og stakkaren hadde virkelig plager i bena.. Jakter på småfisk i vannet De var nydelige Jeg har bare lyst til å ta alle med meg, når jeg ser hunder som det Siter
Alzenas Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Jada, han er så sjarmerende den katta atte.... 1 Siter
LilleZara Skrevet 22. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2013 Jada, han er så sjarmerende den katta atte.... Hahaha,grisekatt!!! 1 Siter
Alzenas Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Hahaha,grisekatt!! Jeg satt å spiste MIDDAG da jeg snudde meg å så RETT på det der 2 Siter
Renate A Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Denne var utrolig pen, falt helt for den...synd det er så mange gatehunder som ikke har sin egene familie å være trygg på Siter
Bellare Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Fant nokre nye, og litt meir utradisjonelle bæsjeposar i dag når eg gjekk tur med bruningen Siter
bea Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Danny har identitetskrise.. Han vil være en fargeriks Afghansk mynde.. med røtter i punk og hippie-bevegelsen.. Er den noen her som har lest boka om den Afghanske myndevalpen "Bevare-meg-vel" med identitetskrise? Trodde han het "Bevare-meg-vel" for folk sa: "bevare-meg-vel" for en lurv.. "bevare-meg-vel" hva var det? Han testet blant annet ut om han var en humle, en hatt , en gås eller en fisk- 6 Siter
Recommended Posts