Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ei venninne tegnet Ozzy i snøstorm.

første møte med havørn på kloss hold

Luno, Jolie og Nemis bidrag til BAs "Bergens fineste smil" konkurranse; kan ikke skjønne annet enn at dette skal gå videre (om det blir godtatt )

Posted Images

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest Christine
Skrevet

Jeg gidder ikke lage egen bildetråd, men vil dele noen bilder av et par av de mange gatehundene jeg traff i Tyrkia. Restaurantene ved stranden sørger for at det alltid står vann fremme til hundene, og gir hundene rester innimellom. Hundene blir hentet av myndighetene 1-2 ganger i året, hvor de blir kjørt til en veterinær for vaksiner og behandling. Deretter blir de plassert på shelters. En familie kommer gjerne å henter en hund, men etter noen måneder går de lei, også er hunden løshund igjen. De fleste hundene var merket med halsbånd/øremerking slik at myndighetene har bittelitt kontroll på de.
Synd bildene er så dårlige, for et par hunder var fantastisk nydelige :)

IMG_0838_zps64851724.jpg

IMG_0745_zpsf77e37e4.jpg

IMG_0733_zpsfc7f9081.jpg

Denne var det vanskelig å reise i fra, gitt. Hadde vår egen kosestund hver kveld, og stakkaren hadde virkelig plager i bena..

IMG_0742_zpsba1e53f2.jpg

IMG_0705_zps5fff9f97.jpg

IMG_0703_zpsc295b172.jpg

Jakter på småfisk i vannet
IMG_0695_zpsd6019659.jpg

Skrevet

Jeg gidder ikke lage egen bildetråd, men vil dele noen bilder av et par av de mange gatehundene jeg traff i Tyrkia. Restaurantene ved stranden sørger for at det alltid står vann fremme til hundene, og gir hundene rester innimellom. Hundene blir hentet av myndighetene 1-2 ganger i året, hvor de blir kjørt til en veterinær for vaksiner og behandling. Deretter blir de plassert på shelters. En familie kommer gjerne å henter en hund, men etter noen måneder går de lei, også er hunden løshund igjen. De fleste hundene var merket med halsbånd/øremerking slik at myndighetene har bittelitt kontroll på de.

Synd bildene er så dårlige, for et par hunder var fantastisk nydelige :)

IMG_0838_zps64851724.jpg

IMG_0745_zpsf77e37e4.jpg

IMG_0733_zpsfc7f9081.jpg

Denne var det vanskelig å reise i fra, gitt. Hadde vår egen kosestund hver kveld, og stakkaren hadde virkelig plager i bena..

IMG_0742_zpsba1e53f2.jpg

IMG_0705_zps5fff9f97.jpg

IMG_0703_zpsc295b172.jpg

Jakter på småfisk i vannet

IMG_0695_zpsd6019659.jpg

De var nydelige :wub: Jeg har bare lyst til å ta alle med meg, når jeg ser hunder som det :cry:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Danny har identitetskrise..

Han vil være en fargeriks Afghansk mynde.. med røtter i punk og hippie-bevegelsen..

Er den noen her som har lest boka om den Afghanske myndevalpen "Bevare-meg-vel" med identitetskrise?

Trodde han het "Bevare-meg-vel" for folk sa: "bevare-meg-vel" for en lurv.. "bevare-meg-vel" hva var det?

Han testet blant annet ut om han var en humle, en hatt , en gås eller en fisk-

a68b78e3-4d53-47e4-9f78-a4c5518a44df.jpg

• Like 6