MonicaT Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Noen som har foto hjemmesider/album? Mange som tar masse flotte bilder her, så kunne vært gøy å sett Siter
Bjerknez Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Er vel ikke akkurat noen fotohjemmeside, men en blogg med diverse uhøytidig info. samt bilder. Har dog ikke vært særlig flink til å oppdatere denne bloggen, da jeg funderer på og lage meg en ny blogg med nytt design. Men her er vertfall bloggen: http://www.bjerknez.no 1 Siter
pippin Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Jeg hadde en men har helt glemt hva jeg gjorde med den... Eller hvor den er blitt av Kanskje lage en ny en... en dag.. Siter
Riot Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Oppdaterer ikke så ofte som jeg skulle gjort, men http://flickr.com/carlriot 1 Siter
Veronica O Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Har både blogg og bildegalleri på min hj.side, men er absolutt ikke noe å skryte av da jeg er en amatør i å knipse bilder Jeg elsker å ta bilder, men får ikke til hverken instillinger på kamera eller å redigere de til det bedre etterpå, så de er spyttet rett fra kamera og ut på nettet Her er den ihvertfall: www.snuter.com Siter
MonicaT Skrevet 7. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Min fotoside er www.mtallhaug.com Siter
Bjerknez Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Min fotoside: www.bjerknezfoto.no Ikke helt oppdatert ennå da den er ganske nylaget, men flere bilder kommer... Siter
Quintinus Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Min fotoside: www.bjerknezfoto.no Ikke helt oppdatert ennå da den er ganske nylaget, men flere bilder kommer... Kjempe fin fotoside! Siter
Rocket Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Begynder å bli en stund siden jeg oppdaterte nå, men... http://IceRyder.DeviantArt.com Siter
Quintinus Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Her er min side: www.flickr.com/photos/chafly/ Den er nettopp opprettet, så er ikke så stort utvalgt ennå... Siter
UpToNoGood Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Har tumblr, en slags fotoblogg. Ikke så mange bilder der ennå. http://linnfrostad.tumblr.com/ Siter
Guest vivere Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Har et lite "galleri" på hjemmesiden pluss en konto på Flickr, men ingen eller få hundebilder på noen av dem Siter
Shokata Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Har galleri på hjemmesiden Stort sett bare hundebilder, og flest av mine egne www.kizzkizz.net Siter
MonicaT Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Har et lite "galleri" på hjemmesiden pluss en konto på Flickr, men ingen eller få hundebilder på noen av dem Vil gjerne se likevel Når jeg spurte etter fotosider det var det helst uten hund (vanlige hjemmesider), men mer rettet mot foto/bilder Siter
MonicaT Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Min fotoside: www.bjerknezfoto.no Ikke helt oppdatert ennå da den er ganske nylaget, men flere bilder kommer... Har du laget den i Lightroom eller annet program ? Veldig fin ihvertfall Siter
Bjerknez Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Har du laget den i Lightroom eller annet program ? Veldig fin ihvertfall Har laget den her: www.wix.com Siter
Quintinus Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Med inspirasjon fra linken Bjerknez sende, så laget jeg en ny fotoside: www.wix.com/charlotteflygansvaer/photo Har ikke kjøpt domenet ennå, så derfor er linken som den er. Siter
Bjerknez Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Med inspirasjon fra linken Bjerknez sende, så laget jeg en ny fotoside: www.wix.com/charlotteflygansvaer/photo Har ikke kjøpt domenet ennå, så derfor er linken som den er. Her var det mange flotte bilder Men et tips til deg: Forminsk bildene dine før du legger dem ut. Siden din var fryktelig tung og laste. En annen grunn til å forminske bildene dine er for at ikke andre skal få kloa i dine høyoppløselige blinkskudd. En beskjæring på 800px i lengste ende holder i massevis og kompeimeringen kan du fint sette til 80% (jpeg) uten at man kan se noen foringelse. Dett vil redusere mange av bildefilene dine med opp til 90% med tanke på filstørrelse og det merkes godt når man har en del bilder på siden sin Siter
Mumle Mu Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Jeg er elendig på å ta bilder, men hu her er ikke det, synes jeg! http://denali.blogg.no/ Siter
Quintinus Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Her var det mange flotte bilder Men et tips til deg: Forminsk bildene dine før du legger dem ut. Siden din var fryktelig tung og laste. En annen grunn til å forminske bildene dine er for at ikke andre skal få kloa i dine høyoppløselige blinkskudd. En beskjæring på 800px i lengste ende holder i massevis og kompeimeringen kan du fint sette til 80% (jpeg) uten at man kan se noen foringelse. Dett vil redusere mange av bildefilene dine med opp til 90% med tanke på filstørrelse og det merkes godt når man har en del bilder på siden sin Takk for det! ...Og jeg som har forminsket dem før jeg la dem ut Jeg får forminske dem enda mer... Siter
Recommended Posts