Taz Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Har stemt ifra mamma og de sitt nett nå jeg Sånn, stemt fra tre nettverk Stemt! Suuupersøt, så velfortjente stemmer Skal stemme, selv om jeg er furt for at de ikke ville ha noen av bildene mine Tuuusen takk, dere soniser er så utrolig snille. Blir helt rørt her jeg. Det hadde vært utrolig gøy å vinne. Siter
Ia Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Tuuusen takk, dere soniser er så utrolig snille. Blir helt rørt her jeg. Det hadde vært utrolig gøy å vinne. Vi må få vite hvordan det går, da! Siter
Kaja Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Jeg har stemt Du må holde oss oppdatert Siter
Taz Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Tuusen takk. De legger ut resultatet den 1 November, men selvsagt skal jeg holde dere oppdatert. Siter
tm100021 Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Skulle ønske vi kunne se hvem som hadde hvor mange stemmer ! Har fått noen venner og sånt til å stemme også. 1 Siter
Taz Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Jeg er også dritnysgjerrig på hvem som har hvor mange stemmer. *klem* til Lill som er så snill og får andre til å stemme også. Siter
Pringlen Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Når jeg går inn på slike oppfordringer til å stemme, bruker jeg alltid å stemme på det jeg liker best - ikke nødvendigvis bildet til den som ber om stemme. Og jeg endte faktisk opp med å stemme på Kiwi- lykke til:) Siter
Taz Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 stemt Tusen takk. Når jeg går inn på slike oppfordringer til å stemme, bruker jeg alltid å stemme på det jeg liker best - ikke nødvendigvis bildet til den som ber om stemme. Og jeg endte faktisk opp med å stemme på Kiwi- lykke til:) Koselig at du likte bildet av Kiwi best. Takk for stemmen. Blir like glad hver gang jeg går inn i denne tråden. Siter
Taz Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Tusen takk Grim! Rart at jeg ikke alltid får opp at det har kommet nye oppdateringer i tråden min, og derfor ikke fikk sagt takk for stemmen før nå. Men setter utrolig stor pris på alle stemmer vi får. 3 dager igjen av konkurransen, så det er fortsatt mulig å stemme. Siter
Ia Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Tusen takk Grim! Rart at jeg ikke alltid får opp at det har kommet nye oppdateringer i tråden min, og derfor ikke fikk sagt takk for stemmen før nå. Men setter utrolig stor pris på alle stemmer vi får. 3 dager igjen av konkurransen, så bare fortsette å stemme. Vet du noe om hvordan du ligger an? Siter
Taz Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Ja, foreløpig leder vi. :D Siter
Ia Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Ja, foreløpig leder vi. :D Jippi! Siter
Taz Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Ja, ble litt sånn når jeg så vi leda. Og veeeeeldig i alle som har stemt på oss. Siter
Taz Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Ble kjempe glad når jeg så det. Aldri vunnet en konkurranse før, så man blir liksom sånn skikkelig glad når man faktisk har sjangs til å vinne. Siter
Taz Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Kiwi leder ikke lenger. Og i dag er siste dagen av konkurransen. Siter
Stine Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 (endret) Kan man stemme flere ganger? Red: Tydeligvis ikke Endret 31. Oktober 2011 av Trym&Tuva Siter
Anette Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 (endret) stemt og thorstein stemte og jeg tror jeg fikk allan til å stemme okay,thorsten stemmer nå websida funker igjen. Nå stoppa den nemlig. Kan man stemme flere ganger? Red: Tydeligvis ikke Du kan stemme hver dag Endret 31. Oktober 2011 av AnetteH Siter
Stine Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 stemt og thorstein stemte og jeg tror jeg fikk allan til å stemme okay,thorsten stemmer nå websida funker igjen. Nå stoppa den nemlig. Du kan stemme hver dag Jeg har kun stemt en gang, og når jeg stemte nå stod det bare et jeg allerede har stemt Siter
Anette Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg har kun stemt en gang, og når jeg stemte nå stod det bare et jeg allerede har stemt åja, jeg fikk stemt idag selvom jeg stemte tidligere. " Error establishing a database connection" yay... Siter
Mardina Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Kommmer ikke inn på siden... Ellers skulle jeg gladelig stemt flere ganger fra flere maskiner Siter
Snickers Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Stemte, det sto at stemmen var med Lykke til! Du er heldig om du vinner! Siter
Recommended Posts