soelvd Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Tiddelidu, dere. Vet dere spør fælt om bilder, kameraet mitt har vært ute av drift noen dager, men satser på å få det i gang i morgen. I mellomtiden kan jeg jo legge ut bildene vi har tatt med mobil. Han er den sprøeste valpen jeg noen sinne har møtt. Han er høyt og lavt, har utrolig mange rare lyder (uæ, jeg vil IKKE ha en bjeffehund), han er nok litt vel tøff og trenger endel jobbing for å få "tøylet" dette. Men han er så uredd! Springer på alt som er. Han løper bort til alle med en superhappy, logrende hale, elsker alt og alle. Han er bare et helt herlig vesen. Han var 5.8 kg på lørdag, nå i dag, torsdag, er han 6.5. Vokser fort! Dessuten har vi endelig fått kontakt med han. Var rimelig fjern de første dagene, men det kommer seg. Superstolt matmor registrerte i stad at han slutta å tygge på en sjongleringsball når han fikk "nei" og når han hørte "bra!" kom han springende bort, satte seg fint og holdt god øyekontakt. Heeerlige lille vesenet :-) Følg med, det kommer flere bilder her inne i løpet av de neste dagene. Så, noen få bilder: Må nesten begynne med et bilde av begge gullene "våre", Fanta var med oss i noen timer. De ble gode venner :-) Ut på andre biltur: Kosegutt: Morgenkosestund: På vei hjem til vestlandet med gullet: Fine, fine montien vår: Skremmende lik Fanta noen ganger: Monti har besøk av Fame, 7 mnd Bichon Frise. Eieren og jeg er gode venninner og vi har bestemt at de SKAL bli bestiser! Skitten og våt etter første turen på hundeklubben. Sånn skal man se ut! Tørker seg i håndklær etter en dusj: Æh, jeg satt utenfor og "barna" var inne. Vips så satt de i vinduskarmen begge to. Og Monti måtte jo smake litt. Tusla en tur på do, fant Monti sovende i vinduskarmen med hodet i blomsterpotta når jeg kom tilbake. Skrulling: Ikke den beste kvaliteten, men han er en liten raring: Og til slutt kanskje det som beskriver han best for tiden. En nysgjerrig, småsnål valp: Ble visst litt bilder allikevel dette. Men han er jo så fin :wub: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 åååååååååh herremin <3 <3 <3 njuuuuudelig, til å spise opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 så herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Goldenbaby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Åååh, nyyyydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Så skjønn han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Åååh, han er herlig! Nesten så jeg får lyst på golden jo! Men bare nesten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Å så nydelig liten tass En dag skal jeg ha en jaktgolden altså. Drømmerasen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Herlig Kos dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Kjempedeilig liten klump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Herlige bilder! Og sovende i vinduskarmen, tenk nårhan blir stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FruSusanneKGulliksen Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 *smelt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Noe så søtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bell Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 *sukk* enda en hund jeg må skaffe meg med en gang jeg har plass! ufattelig søt altså.. spesielt når han kubbet i vinduskarmen <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Dette gjør ikke at jeg har mindre lyst på golden neste gang... Utrolig pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 For en herlig nydelig liten tass og fint navn til an å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Så herlig han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Så nydelig han her *smelt* Men nå er det på tide med mere bildespam altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Herregud så søt da. Gleder meg til mer bildespam av han der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Personligheten hans bare skinner igjennom på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Å så nydelig liten tass En dag skal jeg ha en jaktgolden altså. Drømmerasen! Vi er i alle fall godt fornøyde med klumpen! Herlig Kos dere! Vi stooooorkoser oss! Herlige bilder! Og sovende i vinduskarmen, tenk nårhan blir stor Æh, ja. Tenkte tanken. Har dog ikke sett han i vinduskarmen i ettertid *sukk* enda en hund jeg må skaffe meg med en gang jeg har plass! ufattelig søt altså.. spesielt når han kubbet i vinduskarmen <3 Haha, ikke enkelt det der! Vi burde hatt svæære gårder og 1000 timer i døgnet alle sammen så vi kunne ha alle hundene i verden - og tid til alle sammen! Dette gjør ikke at jeg har mindre lyst på golden neste gang... Utrolig pen! Takk, kan vel ikke annet enn å si meg enig. Og enda finere nå som han er blitt litt større. Så fin i ansiktet :-) For en herlig nydelig liten tass og fint navn til an å! Takk! Han blir kalt Monti, Montien, Montus, Montusen, Montirius og Montiriusen. Men vi prøøøver å holde oss mest til Monti! Ikke lett! Så nydelig han her *smelt* Men nå er det på tide med mere bildespam altså Æh, ja. Var det ja. Ikke lett å jobbe deltid, studere fulltid og ha valp i hus! Puuuh. Personligheten hans bare skinner igjennom på bildene Spot on. Han er akkurat som på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 WÆÆÆÆ monsterlabber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Aaww...søøøøøtest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 18. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 WÆÆÆÆ monsterlabber Skremmende, betyr ikke det at han blir stor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 18. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Noen nye bilder av dagens lille skogstur, 9 uker og 1 dag. Han er mye mørkere enn han ser ut på bildene, vet ikke hvorfor de blir så lyse? (Legger straks ut en video eller to og) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts