C.J Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg har jo vurdert å gå til anskaffelse av hund nr. 2 en god stund, og hatt flere ulike raser oppe til vurdering. Jeg skulle egentlig ikke ha valp før om et års tid, men etter nøye overveielse fant jeg ut at det egentlig passer meg helt perfekt å få valp i år. Jeg landet altså til slutt på groenendael og K-kullet til Kennel Cichla. Åtte svartinger ble født for bare noen timer siden, og jeg venter spent på bilder! Jeg har førstevalget på tispen som jeg skal ha på fôr Moren er Nuch Copyright og faren Nuch DKuch USAch RH p.E Aras De Bruine Buck. Lille Killi skal hovedsaklig trenes i agility og lydighet, men jeg har også svært lyst til å lære mer om brukshundgrenene og gjerne delta på kurs i spor og rundering Vakre Aras... ... og nydelige Coppie, som hun kalles til daglig: Tråden blir fortløpende oppdatert! Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer med snart valp! Siter
Kaja Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Så spennende! Gratulerer og bilder gleeeder vi oss til! Siter
Wildah Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulererer, så spennende Gruer meg til søte valpebilder! Siter
trevi Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer og lykke til Trivelige og vakre foreldre! Siter
AnnikenK Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Heldiggris Regner med at det blir litt spam av svarte fleecedotter etterhvert Siter
Heidi og Kalizi Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer med en liten svartpelsball.. Siter
Stine Pernille Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Grattis Du får deg nok en mer enn duganes hund til ag og lp Siter
C.J Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Takker for gratulasjoner! Her er de første bildene, tatt av oppdretteren Anne Tove: SUKK! Siter
bikkjene Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 nommin så søøøte småtasser og nøster da Siter
Fjollebolle Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Gratulerer så mye, her skal det bli spennende å følge med! Siter
soelvd Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Monti og jeg gleder oss supermasse til en suuper treningskamerat! Gratulerer igjen! Siter
C.J Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Monti og jeg gleder oss supermasse til en suuper treningskamerat! Gratulerer igjen! Vi skal nok få det superartig sammen Oppdretteren har tatt nye bilder av vakringene som allerede har blitt 10 dager gamle. Tiden flyr jo! Og godt er det, for jeg er en utålmodig sjel som aldri har gledet seg så mye til noe i hele mitt liv... Her sees den brune hannen: The blue one, også en hann: Og den oransje tispen, én av fem, og kanskje min Killi...? Siter
[email protected] Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 ååh så fine de er Siter
Bananen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Gratulerer så mye - skal bli spennende å følge dere! Siter
soelvd Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Og den oransje tispen, én av fem, og kanskje min Killi...? Oransje ser ut som dama til Monti ja! Definitivt 1 Siter
C.J Skrevet 10. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2011 En liten oppdatering er vel på sin plass nå som valpene er 4.5 uke og halvveis leveringsklare! Var på besøk hos oppdretterne forrige helg - og for noen ivrige haler som var i sving i valpekassen! Nå ser man tydelige forskjeller i kullet, og jeg har plukket ut tre foreløpige favoritter: Den grønne er sånn midt på treet stor, virker veldig uredd og var den som hele tiden forsvant bort fra flokken for å utforske stuen på egenhånd Hun har et meget uttrykksfullt ansikt og, i mine øyne, flotte bevegelser: Den rosa er den aller minste i kullet, men er (i likhet med den røde, som er den største av tispene) ganske tøff i trynet. Hun er liten og nett, og en fin-fin frøken: Den kremfargede tispen er, hvis jeg husker rett (!), ganske lik den grønne i kropp, men ikke like frempå mentalt: Gleder meg til nytt besøk 19. november - da er valpene nesten 6 uker gamle, og forskjellene enda mer synlig 2 Siter
Grim Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Rosa, rosa! Jeg er litt grønn. Siter
Carina Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Ååå, så moro at en av de havner her! Der hadde jeg shoppet valp om jeg skulle hatt svart her i landet akkurat nå. 2 Siter
MegaMarie Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Åh, så spennende! Jeg stemmer for grønn! Siter
C.J Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2011 Ååå, så moro at en av de havner her! Der hadde jeg shoppet valp om jeg skulle hatt svart her i landet akkurat nå. Faktisk så vil to av dem havne her Typen min skal ha kullbroren, og jeg har fått ham til å opprette en profil her inne Skal nok få ham til å lage en tråd også etterhvert! Tok mange nye bilder hos oppdretter i går, men filene er for store til å lastes opp og jeg er for trøtt til å forminske dem nå... Her kommer imidlertid et bilde tatt med mobilen - rosa tispe til venstre (i min høyre hånd) og grønn Disse to er favorittene, og oppdretter er enig i at en av disse vil passe meg best. I dag er valpene 6 uker gamle, og i neste uke skal de gjennom en valpetest. Blir spennende å se utfallet av den. Siter
Tyfonia Skrevet 25. November 2011 Rapporter Skrevet 25. November 2011 Gleder meg til å hilse på Killi!! Dette blir kjempespennende Siter
C.J Skrevet 2. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2011 Da er det bestemt at den lille rosa jenten blir min! Sonen - møt Cichla's Killi: I morgen tidlig drar vi til Stavanger og henter både henne og kullbroren Karras 2 Siter
Recommended Posts