Gå til innhold
Hundesonen.no

Vaksiner


FruSusanneKGulliksen
 Share

Recommended Posts

Når skal valpen ha vaksine. Lest et sted at den ikke skal ha ved 16 uker lengere ? Med ved 8 og 12 uker ? Hva er prisen sånn ca på vaksine, skriver ca, for det er nok forskjellig fra veterinær til veterinær.

Leste et sted at vaksinen ikke lengere er splittet som før ? Men at de skal ha en vet 1 årsalderen også ca ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen skal ha vaksine som 12 ukers (parvo rundt 7 uker om den skal til hundetett område) og når den er 1 år, deretter hvert 3 år. Kennelhoste bør man vaksinere mot årlig om man treffer på mye fremmede hunder.

Aaa. Takk for svar. Ja hun blir vaksinert før jeg får henne. SÅ da sal jeg vaksinere henne ved 12 uker og hvert 3 år evnt hvert år ;) Da er det greit. Priser ca på vaksiner ? Tenkte å opprette en hundekonto og sette inn en slump med penger på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaa. Takk for svar. Ja hun blir vaksinert før jeg får henne. SÅ da sal jeg vaksinere henne ved 12 uker og hvert 3 år evnt hvert år ;) Da er det greit. Priser ca på vaksiner ? Tenkte å opprette en hundekonto og sette inn en slump med penger på den ;)

12uker, ca 12 mnd'r (ikke glem den) og hvert 3.år (evn. hvert år mot kennelhoste). Pris på vaksine varierer veldig fra landsdel til landsdel og veterinært til veterinær. Kommer jo ann på om det er klinikk eller enkeltstående veterinær, men mellom 375.- og 550.- Det letteste er å bare ringe din nærmeste veterinær å høre, eller sjekk hjemmesidenen til de i ditt distrikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...