Ozzy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Åååå, så søt! Er Shibaer skikkelig stae? Og litt sånn "lalalalalalala-hører ikkeeeee"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Åååå, så søt! Er Shibaer skikkelig stae? Og litt sånn "lalalalalalala-hører ikkeeeee"? Jeg kan egentlig bare prate for min gutt. Så én shiba og ikke shibaer. Jeg vil ikke si at han er sta, jeg trur ikke han har det i seg. Selvstendig, ja, og jeg trur det ofte kanskje kan tolkes som sta. Han vil gjerne ture for seg selv, samtidig som jeg vet at han følger med på hvor han har meg. Han er nok litt sånn "hørte ikke, kan du si det en gang til med litt mer overbevisning?".. han gjør ingenting gratis, og jeg forventer heller ikke at han skal gjøre det Skulle bare av og til ønske han ikke ville ha så heftig betalt for å gjøre det jeg vil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 I dag fyller gutten min TO år! Ikke så mye forskjell å snakke om.. han er fortsatt like deilig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Gratulerer så masse med dagen, Kuma! Jeg sendt deg melding med bilde av jentene i går, fordi vi gikk tur i Frognerdalen der vi gikk, men du får kanskje ikke sånt når du er i Ungarn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Gratulerer med dagen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Gratulerer så masse med dagen, Kuma! Jeg sendt deg melding med bilde av jentene i går, fordi vi gikk tur i Frognerdalen der vi gikk, men du får kanskje ikke sånt når du er i Ungarn? Nei men om det er samme bildet du la ut på fb nå så var det kjempelekkert! Gleder oss til å hilse på damene igjen i pinsa (i alle fall meg.. Kuma er foreløbig lykkelig uvitende om norgesturen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Nei men om det er samme bildet du la ut på fb nå så var det kjempelekkert! Gleder oss til å hilse på damene igjen i pinsa (i alle fall meg.. Kuma er foreløbig lykkelig uvitende om norgesturen). Nei, er ikke samme bildet. Det du snakker om er tatt av Imouto på vei opp et rådyrtråkk tidligere i vinter. Jeg kjøper forresten telt før spesialen, og forventer at Kuma, du og søstra di vil være sammen med oss inni der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riot Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 BLAHBLAHBLAH Klarte ikke konsentrere på teksten for OMG så søt hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Lenge siden jeg har postet bilder av kjekkassen min...fordi det er mye lettere å ha med mobilkameraet enn det ordentlige kameraet når man går på tur. Kuma lever livet. Nå skal han være i Tromsø helt til Januar. Fra september og utover skal han bo hos mammaen min mens jeg har dobbelsemester nede i Ungarn, på vårsemesteret skal han være med ned tilbake. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Herligheten så fin! Får bare mer og mer sansen for de jeg altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Kjekkas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts