MegaMarie Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 På lørdag var jeg og Blondie på gullfjellet på tur, Bergens høyeste fjelltopp skal det visstnok være. På søndag var vi hos Gunhild og gikk tur på stranden og i skogen der ved henne Her kommer bilder! Laban, bc-blanding vi gikk tur med på fjellet Lux, en pyrre, og Blondie poserer på en benk Lux er lykkelig i fart Cool off! Laban var veldig opptatt av å finne vann Hvorfor det heter gullfjellet: Slik så Blondie ut etter endt tur Sookie er også glad når hun får løpe Første bitt En som gjør det veldig klart og tydelig hva hun syns om det Blondie viser den nye moten! Ikke helt sikker på om dette er kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Blondie er så søt med den lakrisnesa si! Supre bilder som vanlig, det fjellet var veldig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Kjempefine bilder! Imponerende fjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Fine musen Og fine andre hundene også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Kjempefine bilder! Sjøgress-moten var veldig lekker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Flotte bilder MegaMarie! Detta kan du! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Herlige bilder! Ser ut som en perfekt helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Fine bilder! Åh, savner Gullfjellet. Traska mange turer der, gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Nydelige hunder og flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Åh så ut som en herlig tur! Og flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Veldig fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Hver gang jeg ser bilder av Blondie sier jeg alltid "ååååå" inni meg, hun er sååå søøøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Åhhh, nå merket jeg at jeg savna Gullfjellet.... Det er sååå fint der oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Hihi, så søøt Blondie er! Og Gullfjellet er ganske så flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Så flotte bilder! Og så herlig Lux ser ut, får bare mer og mer sansen for den rasen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Oh, her var det liv, ja! Takk for kjempe mange fine kommentarer Fine bilder! Åh, savner Gullfjellet. Traska mange turer der, gitt. Jeg syns terrenget var ganske dårlig. Masse stein. Blondie har fått sår under potene. Det var veldig stilig natur, og mange fine vann og elver oppover, men jeg kommer nok ikke til å gå der ofte pga terrenget. Hver gang jeg ser bilder av Blondie sier jeg alltid "ååååå" inni meg, hun er sååå søøøt Til og med når du ser dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts