Gå til innhold
Hundesonen.no

Yey or Ney?


ipadda
 Share

Recommended Posts

Først av alt vil jeg bare påpeke at jeg ikke er ute etter kritikk på tekniske ferdigheter, dette var en test shoot, å jeg orket ikke stresse for å få fokus riktig osv.

Det jeg derimot er intr. i å vite, er om ideén bak bildet fungerer?

Var det Yey? Ney?

Jeg har som kjennt studio hjemme, å har idag testet med speil/speilbildet, med ett skittent speil som må vaskes :icon_redface:

Edit: Glemte bilde, :lol:

301690_10150390749610586_632600585_10529186_1509852845_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var utrolig kult!

Takk :)

Njey? Jeg vet ikke, synes det var litt kjedelig, rett og slett? Tenker at det hadde blitt mer livlig om det ble tatt litt fra en annen vinkel? Men vet ikke.

Det var jo derfor jeg skrev at teknisk utførelse skal ses forbi, jeg tok meg hverken tid til å stille kameraet skikkelig inn, eller å tenke på vinkel av bildet. :lol:

Men takk for tilbakemelding :)

Hvis du vasker speilet godt tror jeg det kan bli kult :lol:

Hva?! Frekkeste jeg har hørt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt bildet enda lengre ned.. Altså kameraet nærmere bakken slik at speilbildet ikke ble så laaaangt :P Og så ville jeg skiftet ut vannmerket eller laget det mye mindre. Og så vasket speilet såklart :P Hadde vært kult å fått til ett bilde der hunden sitter med ryggen mot deg, og ser på deg i speilet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg liker ideen med å ha med HELE hunden i speilbildet. Jeg tror jeg vill tatt bildet lenger ned samt tatt bort en god del av speilbildet.

Ser for meg speilbildet man får ved å bruke en blank hvit plastplate istede for speil.

Slike bilder som jeg nevner florerer det jo av rundt omkring, så kanskje ikke spesielt nytenkende, men det er vel kanskje en grunn til at det er disse som "slår ann"?

Altså noe ala dette:

stock-photo-beagle-in-front-of-white-background-3988192.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Vask underlaget før du tar bilde med det.

2: Anbefaler heller hvit betong eller hvitt ark med plexiglass over.

3: Nei.

For å være litt mer brutal her - aldri hvitvask ansiktet på motivet med lys. Er så få som klarer å få det interessant. Vær litt kreativ. Dropp den hvite bakgrunnen (mao, ikke lys den opp - la den bli grå).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...