Ara Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Han er kjempefin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Så nydelig han er. Får ikke mindre lyst på golden av å se på han altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Jeg er ingen golden-fan i utgangspunktet, men han der kan nok klare å overbevise meg altså! Enig med deg - han blir finere og finere! Han er kjempefin Så nydelig han er. Får ikke mindre lyst på golden av å se på han altså Takk dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Gratulerer til Monti!! Hilser fra Obelix også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Han begynner å se mer ungdom ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Gratulerer til Monti! Hilser fra Obelix også! Monti sier takk og hilser tilbake til Obelix! Han begynner å se mer ungdom ut Helt klart, valpetrynet blir sakte men sikkert borte. Morsomt å se på valpene i kullet, de fleste har mista valpetrynet sitt, men så er det et par stykker som henger igjen både med valpete pels, valpete ansikt og myyye mer valpete oppførsel. Morsomt at de vokser så forskjellig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Han er så fin! Gratulerer med 5 mnd, Monti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Å så flott! Blir spennende å følge dere, da sambo nesten har overtalt meg til at neste blir jaktgolden, å når jeg ser på han er det ikke så galt, sånn egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Han er så fin! Gratulerer med 5 mnd, Monti Å så flott! Blir spennende å følge dere, da sambo nesten har overtalt meg til at neste blir jaktgolden, å når jeg ser på han er det ikke så galt, sånn egentlig Oppdretterne til Monti fikk i alle fall mye skryt nå for hvor utrolig gode hunder de alltid har på MH-testene de gjør av alle kullene i Sverige. Og Monti bærer også preg av det, han er ekstremt nysgjerrig, snill som dagen er lang, ser han noe nytt setter han seg fint og studerer det. Dessuten har han en sånn herlig "livet er dødskult"-holdning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Oppdretterne til Monti fikk i alle fall mye skryt nå for hvor utrolig gode hunder de alltid har på MH-testene de gjør av alle kullene i Sverige. Og Monti bærer også preg av det, han er ekstremt nysgjerrig, snill som dagen er lang, ser han noe nytt setter han seg fint og studerer det. Dessuten har han en sånn herlig "livet er dødskult"-holdning! Så koselig å høre, for jeg har faktisk sendt mail til Solvangen(før jeg så Monti var der ifra ). Skal ikke se bort ifra det kommer en liten golden i hus om noen år gitt, heldigvis god tid å bestemme oss på, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Så koselig å høre, for jeg har faktisk sendt mail til Solvangen(før jeg så Monti var der ifra ). Skal ikke se bort ifra det kommer en liten golden i hus om noen år gitt, heldigvis god tid å bestemme oss på, hehe Solsvingen, ja.. Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Solsvingen, ja.. Spennende! *flir* Jeg er tillogmed innpå siden deres i dette øyeblikk, å alikevel klarer jeg å skrive feil Men blir spennende å følge med dere videre som sagt, håper jeg får sett kjekkasen engang i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 *flir* Jeg er tillogmed innpå siden deres i dette øyeblikk, å alikevel klarer jeg å skrive feil Men blir spennende å følge med dere videre som sagt, håper jeg får sett kjekkasen engang i fremtiden Skal hyle ut en gang vi er i stavanger, er der med jevne mellomrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Fin gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 18. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Fin gutt! Enig der, du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 I dag har jeg vært på lydighetstrening med to Solsvingen-karer på 18 mnd, Mio og Ice. Mye ivrighet, lyd og følelser, hehe. Jeg fortalte om dere og og at du har ment at Monti har vært litt slækk, og fikk streng beskjed om at du IKKE måtte hause han opp, men nyte roen så lenge du kunne og ikke stresse med å trene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 I dag har jeg vært på lydighetstrening med to Solsvingen-karer på 18 mnd, Mio og Ice. Mye ivrighet, lyd og følelser, hehe. Jeg fortalte om dere og og at du har ment at Monti har vært litt slækk, og fikk streng beskjed om at du IKKE måtte hause han opp, men nyte roen så lenge du kunne og ikke stresse med å trene. Jeg har trent mye med Mio og Ice! Plenty med energi i de to der jah! Puuh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 I dag har jeg vært på lydighetstrening med to Solsvingen-karer på 18 mnd, Mio og Ice. Mye ivrighet, lyd og følelser, hehe. Jeg fortalte om dere og og at du har ment at Monti har vært litt slækk, og fikk streng beskjed om at du IKKE måtte hause han opp, men nyte roen så lenge du kunne og ikke stresse med å trene. Haha! Jeg gleeeeeeder meg til han sprekker! Han våknet noen dager, men dessverre er han litt nedpå igjen nå. Sukk. Snakker mye med Synnøve, som har pappaen, og hun mener det ikke vil være farlig å jobbe han litt opp. Jeg vil heller jobbe han ned igjen når den tid kommer. Men masing og kjasing driver vi ikke med nei. Men for all del, la oss ta en titt på denne tråden og dette innlegget igjen om noen måneder Aaah, Mio og Ice er så fine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Monti, snart 6 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Finingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Finingen Takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Åååååååååååååå, for en vakker hund Kjenner en som har jaktgolden jeg også, og den trenger ikke akkurat å jobbes opp - for å si det pent Der er det full gass fra morgen til kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Åååååååååååååå, for en vakker hund Kjenner en som har jaktgolden jeg også, og den trenger ikke akkurat å jobbes opp - for å si det pent Der er det full gass fra morgen til kveld! Håper Monti blir sånn en vakker dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts