Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur på fjellet etter utstilling :)

Recommended Posts

Skrevet

Nydelige bilder! Får ikke litt lyst til å ta en ordentlig fjelltur nå heller da, elsker fjellet om høsten :D

Takk! Jeg elsker fjellet på høsten også, spesielt siden all mygg og knott er borte da :lol:

Så utrolig flott det er der! Og ikke minst besøket... :wub:

Takk :ahappy:

Besøket :icon_redface: ?

Flotte bilder med flotte hunder!

Jeg vil på fjellet...

Takk :ahappy: Det beste er at å komme seg på fjellet tar 3-4 min med endeløse turmuligheter i maaange turer og ingen andre enn oss, hundene og av og til noe reinsdyr :ahappy:

Skrevet

Herregud dame, har du sånne gale hunder rundt en baby!? *ler*

Det så nydelig ut...Misunnelig jeg *sukk*

Barnevernet neste tror jeg :aww:

Det eeer vakkert her! En god grunn til å bli i Nord Norge *overbevise meg selv*

Skrevet

Godt å se at Lyra har noen andre og herje med. Tenker det blir STOR gjensynsglede når Amiga og Lyra ser hverandre igjen :heart:

Så fine bilder også :wub:

*savne colliegjengen*

Skrevet

Det er absolutt fint i fjellet nå! "Etter utstilling" - altså er dette i Vesterålensområdet? Nå er jeg selvfølgelig nysgjerrig siden man har hytte i området, men kjenner meg ikke umiddelbart igjen :P

Skrevet

Det er absolutt fint i fjellet nå! "Etter utstilling" - altså er dette i Vesterålensområdet? Nå er jeg selvfølgelig nysgjerrig siden man har hytte i området, men kjenner meg ikke umiddelbart igjen :P

Kjørte hjem etter utstilling så fjellet så ikke Vesterålen :) Sulitjelmafjellene, bildene er tatt på Lomi.

Så fint det er der :) Flotte hunder også :)

Nydelige bilder! :D Gleder meg enormt til å komme meg opp på fjellet i morgen! :)

Hundene dine er veldig flotte også :ahappy:

Taakk :ahappy: