Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan passe Mana noen timer på lørdagskvelden..?


pippin
 Share

Recommended Posts

Noen som kan? Vi skal på stand up med Cleese og gjengen.. Vi leverer og henter såklart! :)

Vilter og rolig valp (ja faktisk) på litt over 4 mnd. Hun sover en del og jeg har planer om å slite henne ut før noen får henne, så hun ikke blir til for mye bry... :whistle:

Går godt overens med andre hunder, men er ikke alltid hun vet når hun skal slutte å leke, for det er jo sååååå gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ingen rett i nærheten kan kan hun godt komme hit :)

Hun har jo tilogmed mødt mine to. Og slutte å leke ja, godt jeg har grinder sier jeg,for Amiga vet heller ikke det :P

Bor på Hanaborg/fjellhamar :)

Ja supert! Kan la det stå åpent litt til så ser vi :) Går sikkert greit å kjøre et stykke uansett da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker aldri hvor du bor, men jeg bruker et kvarter til oslo s i bil som regel :) 20 min med toget.

Bor like ved Tveita ;)

Bare å ta hu med hit også :) Tror hun og Mayah kunne hatt det veeldig morro på jordene! Bor rett ved E18 mellom Ski og Ås :)

Så koselig da, to polardotter leker sikkert ganske likt. Tror også de kunne hatt det morro. Gammel er Mayah nå da?

Kan høre med Håvard hva han synes er lettest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Dobbelpost, men shit au..

Hvor bor dere da? Husker ikke :P

Mange tilbud her jo! Så koselig :)

Holmlia.. Kanskje ikke det mest perfekte stedet mtp å løpe rundt da.. Men da kan jeg jo hvert fall stjele henne noen timer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holmlia.. Kanskje ikke det mest perfekte stedet mtp å løpe rundt da.. Men da kan jeg jo hvert fall stjele henne noen timer :P

Hehe! Du vil bare stjele henne du ja! :P Hihi!

Mayah blir 12 uker til lørdag :)

Ok, da er hun nok stor nok til å herje med Mana :)

Det er snakk om fra rundt 19 - 23/00 tenker jeg.. Dørene åpner klokken 8 så vi må finne parkering og sånt i byen. Men skal som sagt høre med Håvard :) Så gir jeg nærmere beskjed her :D Snille sonenfolk altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne stilt opp, og setter meg også på kriseliste, tror bare ikke typen hadde blitt så glad for enda en her, etter at Yaris er begynt å gå litt på nervene hans.

lån amiga en dag, og se hva du liker mest, sutring eller alle morsomme påfunn og prating :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å quotene forsvant...! :thumbsdown:

Kaja: Takk! Skal se hva vi ordner :)

Enits: Haha! :D Litt langt unna ja desverre... :P

Hundeheidi: Ok! Kose dere på fjelltur da! ;) Herlig!

ida: Har du lusket rundt du a... :shifty:

AnetteH: Ikke ordnet enda nei.. Kan dere fortsatt eller?

SiriE: Kanskje greit å lavær da ja, hvis typen er litt arg på Yaris.. Mana kan sjarmere altså, men hun kan være en plageånd også :poke::lol:

Er det Kaja, Misheru og AnetteH som kan da eller? Mest sannsynlig blir det vel Anette da, hvis det går bra for henne :) Tror det er enklest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan fortsatt jeg :) gubben jobber overtid så jeg er alene uansett :P

Ok, supert! :) Kan vi komme med henne rundt 7 vi da eller? Er det noe du vil ha med, bortsett fra tyggebein og mat? :P

Ser ut som det ordnet seg, men jeg kan om det blir krise :)

Takk, skal huske på det hvis det blir krise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...