Gå til innhold
Hundesonen.no

Lion Dream Doris - Oabba


tulip
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En gul hanne ja, Balder heter han og er fra samme oppdretter, men helt andre linjer. Oabba har meget gode manerer, så det er lett som en plett å gå med begge sammen. Hun må bare lære seg forskjel

Litt bilder fra en av turene da Gullulven og Gumpe var på besøk tåler dere vel?? Gullulven retter på magebeltet, mens Golle står sånn passe tålmodig og venter. Jentene får gå løse

Peeen! :wub: gleder meg til å se henne live. Er hun svart eller brun?

Tenk så kule barn hun og Casper kommer til å få!

Svart selvsagt :) Og om de får kule barn... Tror de blir seende ut som Fyda jeg da, så kule om enn ikke så vakre er nok mulig :lol:

Virkelig lekker. Håper jeg får treffe henne snart. :D

Vi skal nok få til noe om/når dere flytter til byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble solgt første gang i fjor av oppdretter (som hadde beholdt henne fra kullet) fordi hun måtte redusere hundeholdet pga sykdom. Jeg hadde lyst til å kjøpe da, men oppdretter var skeptisk til to unge tisper sammen, i tillegg til Gubben. Jeg prøvde å fikse fôrvert, men det gikk skeis pga samlivsbrudd.

Hun som kjøpte Oabba ifjor solgte henne nå fordi hun er for vilter/voldsom rundt barna (hun har 3 stk under 6 år, derav en autist), så det yngste gutten ble rett og slett redd henne. Det var oppdretter som kontaktet meg og lurte på om jeg var int denne gangen også.

Jeg valgte henne fordi jeg kjenner linjene, har god kontakt med oppdretter, og kunne forutsi grunnpakken hennes. Jeg digger Valpis, og søstra kunne vel ikke være SÅÅ ulik? ;)

Hun blir da min intro til utstillingsverdenen, og muligens stamtispe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere på marinen i dag, sammen med en brun GD også. Og jeg må si det ser rimelig kult ut at to personer står der med 3 svære hunder i fin harmoni og med god kontroll! :D Ellers er begge ufattelig vakre da! :wub:

En gul hanne ja, Balder heter han og er fra samme oppdretter, men helt andre linjer.

Oabba har meget gode manerer, så det er lett som en plett å gå med begge sammen. Hun må bare lære seg forskjell på høyre og venstre :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om de får kule barn... Tror de blir seende ut som Fyda jeg da, så kule om enn ikke så vakre er nok mulig :lol:

:lol: Jeg vet ikke om verden har plass til flere Fyda'er? Det er ikke alle som ser kitch-verdien kanskje? :D

Men grattis grattis grattis! Det var en feiande flott frøken må jeg si! Det skal bli artig å følge henne. Doris var kult nok det, og mitt forslag Tonull var enda litt kulere, men Oabba var absolutt helt kulest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...