tulip Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Da er den etterlengtede nyhunden i hus Hun er da kullsøsteren til Valpis, og bare sååå herlig! Hennes nye navn blir Oabba, som er samisk for søster, så nå har jeg lille valpen og søstra jeg Bildespam: Valpis venter tålmodig på at Therese skal plukke oss opp. Valpis oppfører seg pent hundsk, og demper en litt usikker Oabba. Therese viser fram jentene, se på den størrelsesforskjellen da *ler* Vi tok oss en liten luftetur sånn ca halvveis hjem, et lite tips for dere som kjører gjennom Sverige, stopp ved en av viltgjerdenes porter, og dere finner flotte skogsveier og sånn inni der Ekko er såå fasinert, TO fine damer! Jammen mamma da, de lukter jo sååååå godt, spesielt den nye damen! Pliiiiiiiiiiiiiiis.. Oabba er ikke vant til å være løs med andre hunder annet enn hjemme i hagen, så hun luntet mest bak oss, men det så ut som om hun likte utflukten vår Siter
Kaja Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Små bilder Men hun ser herlig ut Gratulerer så masse! Hvordan uttaler du navnet? Rett fram? Siter
tulip Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2011 Det blir nok en utstilling eller to på oss, hun er meget flott. Selvsagt har hun feil hun også, men hun er en mye bedre Gd enn Valpis. Du nymamma, jeg er trøtt jeg nå.. Bare sov du søster, jeg skal passe på deg! Nå skal jeg vise deg byen vår, følg nøye med Oabba! Her er de beste luktene vettu Nå må du finne ut av ting selv, jeg må oppdatere avisa mi. Søstre i harmoni Siter
tulip Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2011 Jeg fatter ikke hvordan jeg skal endre størrelse på bilder jeg, jeg tar det Flicr gir meg Tjeneste jeg brukte før gav alltid akkurat passe store bilder, men de eksisterer ikke mere... Oabba uttales Åabba, med trykk på Å, a blir liksom gjemt bak/svelgt littegrann. Siter
Djervekvinnen Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Gratulerer så mye! GD er en flott rase! Siter
Rocket Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Nydelig sak den der ang flicr... mener du må trykke på forstørrelses glasset og litt forskjellig slikt for å få normal strl bilder. Kommer meg ikke inn på yahookontoen min for å sjekke, men er vel noen andre her som kan sjekke det ut Siter
xxx12345 Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Gleder meg til å hilse på Siter
Lola Pagola Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Nei så fiiiin! Gratulerer! En giga-dalmis! Siter
Bananen Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Så fin frøken! Grattis, damen. Siter
Ane Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Så fin! Er de kullsøster? Kjekt da! Gratulerer Siter
Monica123 Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Så fin hun ser ut Tulip gratulerer så mye Siter
pippin Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Så fin! Ei venninne av meg hadde akkurat like grandiser, med samme farge osv. Kule hunder! Siter
Baby Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 ååååh, så lekker. Gratulerer så masse. Siter
Emilie Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Nydelig! Og for en front, helt etter min smak, hehe. Siter
Marianne&Java Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Så herlig Gratulerer så mye! Nydelig par Siter
Pim Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Se der var frk. Spjåk på plass! Hun er nydelig! Siter
Toril Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Heldiggrisen du,to flotte jenter. Siter
Sanne Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Aaaw! Så utrolig flotte de er begge to :wub: Siter
Fillerya Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 To store fine damer på tur Siter
MegaMarie Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Jeg trodde det var en valp du skulle hente jeg Hun så veldig fin ut Gratulerer med ny hund Siter
tulip Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2011 Nydelig! Og for en front, helt etter min smak, hehe. Mhm, den er bare rå! Det er dessverre ymse fronter i rasen, det må vi jo bare innrømme, og det er så rart å se forskjellen på Oabba og Valpis Ellers takk for gratulasjoner, jeg er veldig lykkelig og fornøyd! Siter
tulip Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2011 Da har jeg fått inn de to "viktigste" bildene i større str Takk bananen! Siter
SoppenCamilla Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Så fin hun er! Gratulerer! Siter
Recommended Posts