Wilhelmina Skrevet 8. April 2016 Rapporter Skrevet 8. April 2016 Bestilte sele fra divinedog i forgårs, regner med den er rett rundt hjørnet Min erfaring er at varene derfra kommer veldig kjapt. Toll/momsgrensen er økt til 350,- inkludert porto (før var det 200,- + porto). Siter
tmp Skrevet 8. April 2016 Rapporter Skrevet 8. April 2016 Jeg har handlet der en gang med bare positiv erfaring. Grensen har nå økt til 350 kr, men om jeg ikke husker feil merket hun den som gave så slapp unna allikevel. Siter
Lunatic Skrevet 8. April 2016 Rapporter Skrevet 8. April 2016 Jeg bestilte min Hurtta treningsvest derifra. Den kom utrolig fort, og den var merket som gave, så jeg slapp også toll Siter
Annegru Skrevet 8. April 2016 Rapporter Skrevet 8. April 2016 Allright! Tusen takk for tilbakemeldingene, dere! Da tror jeg det blir selebestilling i løpet av dagen Siter
Tekopp Skrevet 8. April 2016 Rapporter Skrevet 8. April 2016 De skriver fortsatt et lavere beløp enn det vare faktisk koster, uten at jeg ba om det. Tror de hadde kryssa av for gave også. Min pakke ble ikke åpnet og måtte ikke betale noe ekstra når jeg henta den. Siter
Guest Yellow Skrevet 8. April 2016 Rapporter Skrevet 8. April 2016 Skjønte ikke fraktprisen helt, betaler man 30 eller 69 i frakt til Norge herfra? Siter
Wilhelmina Skrevet 8. April 2016 Rapporter Skrevet 8. April 2016 Akkurat nå, Yellow skrev: Skjønte ikke fraktprisen helt, betaler man 30 eller 69 i frakt til Norge herfra? Kr. 61,20 i frakt får jeg opp. Siter
Recommended Posts