SusanneL Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ha ha - ja, DET hadde vært noe - løpe rundt rett på ishockeyisen! Snakk om bruddskader på folk og dyr! Neida, det er tykke, tykke tepper (kjempestore) som ligger utover - det er meget godt å gå på, ikke glatt eller noe. Men det er kaldt underfra, på en måte. Så hvis man står der lenge kjenner man godt at man blir iskald på bena... Skriverne har (tidligere) hatt isopor-biter de har bena på - og jeg anbefaler på det sterkeste skikkelige gode vintersko. Men det er som regel god plass der (alle som fryser trekker jo inn i den andre hallen - hvor det da blir supertrangt! Og godt for hundene med litt kjøligere luft - men viktig å passe på at de ikke ligger rett på gulvet (der isen er). Såfremt man ikke har hunder som ofte ligger ute på vinteren, såklart.. Men, men - jeg får ta til takke med glatt gulv, dumme tepper/løpere som aldri ligger på rett sted, og smelltrangt rundt ringen - da vi skal være i den hallen (begge raser/dager). Men god innetemperatur når man stter og venter, da - og venting blir det alltid mye av! Jeg har alltid likt Kongsberghallen som utst.sted, og nå når veien har blitt SÅ mye bedre mellom Drammen og Kongsberg, er det jo bare ennå bedre. Lykke til alle sammen! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 10 shibaer og 4 shibavalper, det blir gøy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Vi har ballhallen på lørdag,men ishallen på søndag og selvsagt rett på isen kan ikke si at jeg gleder meg til det akkurat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Oj, bare 1 valp og 2 voksne! Jeg har meldt på Kamar i valp, og har ingen voksne selv. Mannen skal jobbe der som vanlig, og jaggu ser det ikke ut til at svigerfar skal dømme også (Ikke basenjien, da ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. November 2011 Rapporter Share Skrevet 5. November 2011 Nok en gang må jeg spørre om parkering jeg; ossen er det med det? Er det mange plasser nok på stedet eller må man lete litt rundt også? Evt hvor mye er det man må betale for parkering? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Nå gleder jeg meg altså! Nærmer seg med stormskritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Det er stor parkering, og om det er fullt finner man alltids noe i gatene rundt (bare ikke fortell noen at jeg sa det;) Er nok noe betaling, men vet ikke hvor mye... Opp mot 50 kr kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Jeg hater jo egentlig utstilling, men kjenner jeg begynner å bli litt spent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Nå gleder jeg meg altså! Nærmer seg med stormskritt! Nei, det er lenge igjen! *titte på hund uten pels* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Nei, det er lenge igjen! *titte på hund uten pels* En laaaang uke *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Gleder meg jeg , men lurer på åssen mr.alt-for-lange-bakbein, kommer til å gjøre det haha, han ser jo skakk ut stakkars...Om noen soniser ser meg, er det bare å huke tak i meg. Kan ofte virke overlegen, men det er nærvene som setter meg litt ut av spill. Men biter jo ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Hvilken grupper er det som stiller på lørdag? Skulle gjerne fått med meg grandene og sankt bernhardshundene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Hvilken grupper er det som stiller på lørdag? Skulle gjerne fått med meg grandene og sankt bernhardshundene Jeg vet ikke alle gruppene på lørdag - men jeg vet at gruppe 2 går lørdag, for da er vi der. Det er vel et PM lenger opp med oppmøtetider og ringfordeling, om du vil vite mer presist. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Gruppe 3 ihvertfall, tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 JA, Emilie! Kom på lørdag! Gjør det! :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Jeg vet ikke alle gruppene på lørdag - men jeg vet at gruppe 2 går lørdag, for da er vi der. Det er vel et PM lenger opp med oppmøtetider og ringfordeling, om du vil vite mer presist. Oh, takk JA, Emilie! Kom på lørdag! Gjør det! :D Ja, har i hvert fall veldig, veldig lyst, må bare se om økonomien tilsier at vi kan ta turen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Gruppe 1 er også på lørdag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Hvilken gateadresse er det? Bør ha det til gps Og hva heter stedet? Lokalet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Kongsberghallen. Numedalsveien 80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 "Puh".. Moby er ferdig børstet og fått vasket av sine skitne føtter og barter.. Brukte i underkant av en time på børstingen (4-5 uker siden sist) og kanskje 15 min. på badingen. Tørkingen holder han på med selv nå - spreller og ruller rundt på et håndkle på stua'. Så da gjenstår det bare litt pakking av utst.bag'en og slå sammen trimmebordet og sette det tilgjengelig for avreise i morgen... Burde vel finne sengen ganske snart også - regner med 2 timer å kjøre i morgen, så det satses på å være i bilen kl. 6.. Fysj - og dette gjør man frivillig OG betaler for det?? Ikke rart at folk tror man er gal! LOL Susanne 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Lykke til i morgen. Jeg skal ikke i gang før søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Dere som skal dit i morgen. jeg har noen veldig uvitende foreldre (omtrent like uvitende som meg) som lurer på om de kan ha med sin bikkje inn på utstillinga? De er litt nysgjerrige på å kikke bare. Hvordan fungerer sånt? Noen som kan svare en stakkar med null erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Dere som skal dit i morgen. jeg har noen veldig uvitende foreldre (omtrent like uvitende som meg) som lurer på om de kan ha med sin bikkje inn på utstillinga? De er litt nysgjerrige på å kikke bare. Hvordan fungerer sånt? Noen som kan svare en stakkar med null erfaring? Hvis hunden er over fire måneder og de har vaksinasjonskort, er det ikke noe problem. Lykke til, alle sammen! Fryktelig bittert ikke å få det med seg i år, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. November 2011 Rapporter Share Skrevet 11. November 2011 Hvis hunden er over fire måneder og de har vaksinasjonskort, er det ikke noe problem. Jepp og jepp. Takktakk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. November 2011 Rapporter Share Skrevet 12. November 2011 Gudamei, dette var tidlig. Men, hvis dere ser en Soppen med en Peggy, som er i nærheten av en Taz med en Cattledog-valpen, så må dere komme og hilse, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts