Stueloff Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Idag ble jeg lykkelig hundemamma til en liten italienervalp. Vi kom fra oppdretteren i Oslo for bare noen timer siden, og nå ligger han sammenkrøllet på magen min og sover søtt. Må hilse på storebror også Meg og godgutten Siter
pippin Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Åååå så herlig! Nydelig liten tass! Siter
Synnikken Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Grattis med bebis i hus! Noen spesielle planer med han? Siter
LilleZara Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Nydelig! Er ikke misunnelig jeg Siter
JeanieVålerhaugen Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 så vakker han er Det rykker nesten ikke i iggy-hjertet mitt når jeg ser han Jeg håper du får en like flott opplevelse med han som jeg hadde med Wilma En av verdens beste raser helt klart Siter
Artemis Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 For en nydelig liten valp! Siter
[email protected] Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 så nydelig han er Siter
Stueloff Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 Takk alle sammen! Ja, han er helt fantastisk og litt til. Grattis med bebis i hus! Noen spesielle planer med han? Han skal bare brukes til utstilling og kos. Siter
Zitka Skrevet 8. September 2011 Rapporter Skrevet 8. September 2011 er de ikke mindre? mener jeg har sett italienere som tynne, små ,spinkle osv. Men han ser jo ikke slik ut.. Men han var veldig nydelig da Siter
Stueloff Skrevet 8. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2011 Han blir en god del større. Da bildet var tatt hadde han ikke fylt ti uker engang, så han har ikke fått den klassiske myndefasongen enda, men den kommer. Siter
Recommended Posts