Sissi Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Slik sover dem i stuen her i stuen Prøvde og snike meg inn på dem der dem lå og sov alle tre,... s Tre trøtte tryner.. Siter
SoppenCamilla Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Er den øverste der en blanding av hunden og katten? Fininger! Siter
ida Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Lurer på om du har stolen til vår sofa. Fine dyra. De ligger gjerne tre sammen her, også. Tinka er katten Siter
pippin Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Er den øverste der en blanding av hunden og katten? Fininger! Så kule de er da! Der de ligger og koser seg sammen! Siter
Artemis Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Er den øverste der en blanding av hunden og katten? Fininger! Er det ikke blanding av papillon og whippet? Eller husker jeg feil? Siter
Maria Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 For en godgjeng Det er noe av det koseligste jeg ser - dyr som åpenbart trives veldig godt i hverandres selskap. Siter
SoppenCamilla Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Er det ikke blanding av papillon og whippet? Eller husker jeg feil? Syyyyyykt søt og kul var den ihvertfall! Siter
Raksha Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Så herlig! For en nydelig katt! Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Nhåå ingenting er så søte som trøtte mynder! Og sleng på ei katt så har man jo bare en herlig haug å se på Siter
Natrisha Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Naaaaw så søte de er da:) Siter
Mud Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Herregud, så skjønne Jeg er så svak for Whippet at det er helt sykt. Kanskje ikke så rart jeg skal ha en krøllete en De har så nydelig utrykk og vakker kropp *sukk* Siter
Sissi Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 Åå! Finingene! Er den øverste der en blanding av hunden og katten? Fininger! hehehe.. litt vanskelig siden både pus og doffen er gutter OG sissi er 8 år eldre enn pusen, og slike andre naturlige grunner for hun ikke er en hund/katt mix .. Lurer på om du har stolen til vår sofa. Fine dyra. De ligger gjerne tre sammen her, også. Tinka er katten Godstolen til han far det.. men det inntil videre er det dyra som har overtatt den, mens de venter på ny egen stol Så kule de er da! Der de ligger og koser seg sammen! Så koselig Er det ikke blanding av papillon og whippet? Eller husker jeg feil? For en godgjeng Det er noe av det koseligste jeg ser - dyr som åpenbart trives veldig godt i hverandres selskap. Syyyyyykt søt og kul var den ihvertfall! Japp stemmer det, sissi er mix mellom papillon og whippet Lille rare hunden Så herlig! For en nydelig katt! Naaaaw så søte de er da:) Herregud, så skjønne Jeg er så svak for Whippet at det er helt sykt. Kanskje ikke så rart jeg skal ha en krøllete en De har så nydelig utrykk og vakker kropp *sukk* Takktakk Rak: ja er han ikke fin, er bare litt stolt over den fine pusen.. ønsker meg en rød katt, så veldig glad det ble akkurat han Loke: hihi.. så for meg doffen med krøller Whippet er en herlig rase det Siter
Recommended Posts