Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling 3 og 4 sept i Drammen


Monica123
 Share

Recommended Posts

Er det lov å ta med seg hund inn på området som ikke er med på utstillingen? Tilskuer? Jeg har en valp som jeg har lyst til å ta med for sosialisering og møte med andre hunder. :) Også har jeg lyst til å være der selv. Hehe. Men spørs om jeg får dratt hvis hun ikke kan være med siden hun er så liten ennå. :D

Valper under 4 mnd har ikke lov å være på utstillingsområdet. Hadde tenkt til det samme selv når Leo var mindre, men etter tips her fant jeg ut at det ikke var lov, står på sidene til nkk :)

Valper: 3

Voksne: 4

Thanks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med Cora på søndagen. Det er nytt i år at valper under 4 mndr. ikke kan tas med inn på utstillingsområdet.

Selvsagt, er det en regel så burde man holde seg til den, men jeg kommer aldri til å gjøre det. Har flydd inn og ut av utstillinger i hele år med min venninne sin CC-valp, og ser ingen grunn til å slutte med det. Vil gjerne sosialisere hundene mine på utstilling såfremt de er vaksinert, og jeg tviler på at denne regelen kommer til å opprettholdes i særlig stor grad :)

Men, var det ikke en lignende regel tidligere også? Jeg kjenner til regelendringen, men har ikke forstått hvorfor folk for 5 år siden mente at jeg ikke kunne ta min aussievalp med på utstillinger. Hadde det noe med 12-ukersvaksinen å gjøre, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer, helt sikkert denne gangen! (med mindre det bøtter ned selvfølgelig, barnevogn og gjørmebad er for kjipt)

Tar med lillesøs og hennes dyrekjære barn også.

Get ready to be kosemost!

Så hvis dere ser ei med mørkt langt bustete hår og en liten rødtopp i vogna, i følge med ei annen med mellommørkt langt bustete hår som har ei blond tulle i vogna og en blond 5 åring (som prater HELE tiden) ved sin side, så er det oss. Hilsing påkrevd :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drammen travbane og bærskog det samme stedet? Jeg tror det, men er ikke 100 % sikker da men :P

De ligger ved siden av hverandre - kun et gjerde i mellom, tror jeg..

Fra Drammen så kommer du først til Berskog Idrettsanlegg/bane, eller hva det heter, så noen 100 meter bortenfor kommer du til Travbanen.

Jeg stiller en champion beardishann (Mac) begge dager, og vi skal ha en skikkelig avslappende kose-utstilling uten stress og mas eller prestasjonsangst!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...