Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen bannere (håper de var greit)..

Line_

Recommended Posts

Skrevet
åhh..den øverste var kul...har du lyst til å lage til meg også?

Det kan jeg ;) Hvis du legger ut noen bilder du vil ha her, eller adresse til de :)

Skrevet

SYKT stilige bannere 8)

Skulle akkurat til å kommentere Kali sin banner i stad, syns den var så tøff 8)

Men her var det jo mange tøffe, fine og kule bannere :)

Skrevet

ååh de var fine! Har du lyst å lage et til meg? Ett til hver hund?(A) Bilder finner du på siden, hvis du vil lage så kan Oscar få blå ellernoe, og Nena får rosa :)

Skrevet

Jeg vet ikke om du vil/orker det, men om du ville laget en liten banner til meg ville jeg satt STOR pris på det (det er samme om det er jul eller ikke) :)

Bilder finner du på hjemmesiden min, eller jeg kan sende deg noen bilder om du ser ett du har lyst til å bruke men så har det blitt ødelagt i krympinga eller om det er noe som helst annet så er det BARE å si ifra :)

Skrevet

Hei Line.

Kan du hjelpe meg å lage et banner som Nicki har fått??

Jeg har så lyst på et banner hvor øynene til Chicka kommer skikkelig frem.

Du kan finne mange bilder her: http://www.trulte.com/bilder.html og her: http://www.home.no/chickajenta1/bilder01.html

Skriv gjerne Chicka på det :)

Det kan jeg, men kan du legge ut et bra bilde av Chicka som man ser øynene godt? Orker ikke lete gjenneom alle :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...