MegaMarie Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Såå god da Kjempe morro at du endelig har fått realisere drømmen om malamute valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Såå god da Kjempe morro at du endelig har fått realisere drømmen om malamute valp Ja, det er helt utrolig at jeg har fått den muligheten! Jeg sliter enda med å tro at hun faktisk er min Hun er alt jeg ønska meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Hun ser helt fantastisk ut! Oppdretterne hennes driver også med shiba, og stamtispa deres er tanta til mine. Jeg heier derfor alltid litt ekstra når jeg ser Trap Line-hunder i ringen på utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Hun ser helt fantastisk ut! Oppdretterne hennes driver også med shiba, og stamtispa deres er tanta til mine. Jeg heier derfor alltid litt ekstra når jeg ser Trap Line-hunder i ringen på utstilling. Morsomt! Ja Blomma og Betty er noen sjarmtroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Morsomt! Ja Blomma og Betty er noen sjarmtroll Ja, jeg skjønner egentlig ikke hvordan du kunne velge en mutt framfor en rød fare, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 I parken på bragernes? Det var ikke Mayah ihvertfall, hun har såvidt fått oppdage litt av gata utenfor her enda (med mindre pappa stjal henne på tur i dag tidlig mens jeg sov. Han er høy med blå jakke haha) Morsomt om det er en gjevnaldrende mutte i nærheten! Finnes nok noen av dem ja. Det har vært så mange kull på østlandet i år (for mange, oppdrettere sitter igjen med flere), så er nok noen ute i gatene og tusler vil jeg tro. Haha, nå sitter hu og trykker på tastaturet med nesa mens jeg skriver. Hun vil jo også trykke! Mulig den var litt eldre, men jeg tenkte jo umiddelbart på Mayah Hadde ikke tid til å løpe bort og mase, i tillegg sto mannen i telefonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Ja, jeg skjønner egentlig ikke hvordan du kunne velge en mutt framfor en rød fare, altså! Nei, det var det da Mulig den var litt eldre, men jeg tenkte jo umiddelbart på Mayah Hadde ikke tid til å løpe bort og mase, i tillegg sto mannen i telefonen Du får bare si ifra om dere er i nærheten og vil kosemose muttebaby. Er i Drammen til søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Nei, det var det da Du får bare si ifra om dere er i nærheten og vil kosemose muttebaby. Er i Drammen til søndag Er i Sverige søndag, men kosemoser gjerne en annen gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2011 Litt nye bilder fra de siste dagene. Mayah er en trygg og flink jente. Hun tar det meste på strak labb, og lærer veldig fort. Det største problemet er at hun er ekstremt glad i mat, og har prøver å stjele mat fra Elwira. Når jeg forer må jeg stå imellom dem for å forsikre meg om at velsa ikke prøver å stjele. Ellers går alt strålende bra med hundene Leking med Charlie (tjekkisk rottehund) Så fornøyd med fangsten! På skogtur Nå har begge ørene reist seg og Flere bilder på hjemmesiden vår for de som vil se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. August 2011 Rapporter Share Skrevet 27. August 2011 Nåmmin, så skjønn Blir hun stor som voksen? Har alltid sett for meg muttene som svæære Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2011 Nåmmin, så skjønn Blir hun stor som voksen? Har alltid sett for meg muttene som svæære Jeg tipper hun blir rundt 60 cm i manken, kanskje litt mer. Moren hennes ligger vel på 60 cm. Vekt tipper jeg kommer opp i 35 kg. Ikke blandt de største malamutene altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. August 2011 Rapporter Share Skrevet 27. August 2011 Herregud å nudelig lita frøken Samboer fikk ikke mindre lyst på en sånn sak når jeg viste han bildene av snuppa de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Så herlig mutte jente da Vi har også en hund fra trapline En mutte gutt på 3 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Så herlig mutte jente da Vi har også en hund fra trapline En mutte gutt på 3 år Så morsomt! Har du laget en tråd om han? Vil gjerne se! Hvem er foreldrene hans? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Kjempefine nye bilder, hun er virkelig til å spise opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Kommer med litt med Mayah-spam! Hun vokser så veldig fort, så prøver å få tatt masse bilder mens hun enda er liten. Elwira er fantastisk tolmodig med henne, og det overrasker veldig! Skikkelig deilig å se at de har så mye glede av hverandre som det de har. Ellers syns jeg Mayah utvilker seg veldig bra. Pelsen hennes er blitt mørkere, og hun beveger seg i veldig fint trav. Vi er nå på plass i Ås igjen, og det gikk veldig fint. Mayah elsker å løpe rundt på jordene og hoppe rundt i gresset på jakt etter mus (noe hun har lært av læremester Elwira). Sauene og hønene syns hun er veldig skumle. Får håpe det fortsetter, men har ikke noe tro på det Bilder fra sist uke. Bilder fra tur på jordet i dag: Pene jenta mi! Hvem trenger stående fuglehund når man har en malamute! Ikke alltid like grasiøs kanskje Vakre jentene mine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Søt søt søt! Vi kommer snaaaart, nå må hun ikke vokse mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Søt søt søt! Vi kommer snaaaart, nå må hun ikke vokse mer! Skal si det til hu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Herre min! Jeg tror ikke det går an å bli søtere enn det der jeg! Forelsket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Utrolig søt! Kjenner jeg alltid vil være litt svak for disse spisshundene - det er noe spesiellt med dem Blir kjempespennende å se hvordan hun utvikler seg videre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Så herlig! Når jeg var yngre var jeg helt hektet på denne rasen. Faren min kjørte meg til og med rundt på utstillinger slik at jeg fikk hilst på og tatt bilde av disse fantastiske dyrene. Har ett eget fotoalbum med bilder av malamutter jeg har tatt bilder av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Så herlig! Når jeg var yngre var jeg helt hektet på denne rasen. Faren min kjørte meg til og med rundt på utstillinger slik at jeg fikk hilst på og tatt bilde av disse fantastiske dyrene. Har ett eget fotoalbum med bilder av malamutter jeg har tatt bilder av Skjønner jeg godt Har vært hekta på polarhund så lenge jeg kan huske. Satt og sikla på siberian og malamute på utstillinger i mange år. Morsomt å endelig ha muligheten til å få ha en selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Noen nye bilder tatt i dag. Mayah vokser veldig fort, og er blitt en stor jente på over 9 kg. Sist lørdag var hun 10 uker Hun er en fantastisk behagelig valp. Rolig, men samtidig morsom og full av fart! Mayah lærer seg ting veldig fort, både på godt og vondt. Hun har nå lært å ta barnesikringa på grinda på toppen av trappa.. Lille rampejenta! Merker at hun trives best ute, men hun får ikke bo ute før hundehuset er i orden, og før jeg føler hun er gammel nok. Bildenen er tatt fra skogtur i dag, og litt rundt huset. Kommer fler bilder på hjemmesiden i løpet av kvelden Lillesøster, skikkelig plageånd mener Elwira Ligger på trappa og passer på Vakre jenta! Sliten etter mye løping i skogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts