Eira Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Jeg har altså en Engelsk Setter tispe på 17 mnd som heter Eira. Hun er konstant glad og livlig med masse personlighet. Hun har som regel egene meninger om alt og sier ifra når hun er uenig. Hun er veldig pratsom og lager masse rare lyder, men det er bare en del av sjarmen hennes Og et bilde av henne som valp Siter
Artemis Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Så skjønn hun er! Kjekt med flere settere her på sonen! Siter
idaemiliee Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Så fin hun er! Likte veldig godt tegningene hennes Siter
Eira Skrevet 13. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2011 Tusen takk alle sammen En liten video av henne når hun snakker http://www.youtube.com/watch?v=1k-etNToO9o&feature=channel_video_title Siter
Lola Pagola Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Hahaha noe så sjarmerende Siter
Eira Skrevet 13. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2011 Hahaha noe så sjarmerende hihi, ja, hun sjarmerer de fleste i senk Siter
Renate A Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Det var en pen ES, ser veldig glad og snill ut Siter
Ithildin Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Må si jeg virkelig likte navnet hennes siden mi også heter det Nydelig hund også da Siter
KayKs Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Så nydelig hun er, liker fargene på pelsen hennes Siter
Eira Skrevet 14. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2011 Det var en pen ES, ser veldig glad og snill ut Så nydelig hun er, liker fargene på pelsen hennes En vakker liten frøken Tusen takk Må si jeg virkelig likte navnet hennes siden mi også heter det Nydelig hund også da hehe, liker det veldig godt selv Siter
Eira Skrevet 15. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2011 Eira og broren Stegg I farta Siter
Maria Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Haha. Hun snakker akkurat sånn min hund gjør! Søt Settere er pene hunder må jeg innrømme å synes. Siter
Eira Skrevet 16. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2011 I dag har Eira blitt røntget for HD, og hun er fri Haha. Hun snakker akkurat sånn min hund gjør! Søt Settere er pene hunder må jeg innrømme å synes. Haha, er så morsomt med sånne hunder Hun er helt nydelig! Tusen takk Siter
Michelle_bodeng Skrevet 16. August 2011 Rapporter Skrevet 16. August 2011 Tusen takk alle sammen En liten video av henne når hun snakker http://www.youtube.com/watch?v=1k-etNToO9o&feature=channel_video_title Fantastisk herlig Siter
Artemis Skrevet 16. August 2011 Rapporter Skrevet 16. August 2011 I dag har Eira blitt røntget for HD, og hun er fri Kan du være helt sikker på at hun er fri for HD hvis hun ble røntget i dag? Tar jo litt tid før avlesningen fra NKK kommer? Ellers, mange fine bilder her. Siter
Eira Skrevet 16. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2011 Kan du være helt sikker på at hun er fri for HD hvis hun ble røntget i dag? Tar jo litt tid før avlesningen fra NKK kommer? Ellers, mange fine bilder her. Det var nå det dyrlegen sa til oss hvertfall. Han så jo på røntgen bildene når vi var der, og han så at det ikke var noe feil der. Papirene osv skulle dyrlegen sende til NKK, så vi får jo endelig svar når vi får resultatene fra NKK Men som sagt, dyrlegen sa til oss at hun var fri. Takktakk Siter
Eira Skrevet 16. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2011 Fantastisk herlig hihi, så absolutt Siter
Eira Skrevet 16. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2011 Dagen vi hentet henne: Siter
Eira Skrevet 16. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2011 2 valpebilder til fra første gangen vi hilste på henne Siter
Eira Skrevet 19. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2011 Skal på utstilling med henne i dag! Siste juniorklassen hun kan være med i før hun blir for gammel. Elle jeg kunne jo starte henne i morgen også i Oslo, men har ikke mulighet til å dra dit desverre. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.