Gå til innhold
Hundesonen.no

NM i bruks


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Spennende dette her!

Olli, Izi, Wild Gold og Aisha bør vel ha muligheter til å gå forbi Talli med et godt feltsøk?

Edit: Ble Izi plutselig nullet på sporet nå? Det var jo akkurat poeng der, og 491 til sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica 168 på sporet. Dette låter bra for Jeanette *krysser fingrene for sølv eller bronse*!

Edit:

Ingar 189 på sporet, så han ligger på 507,75 poeng og har enda ikke gått feltet.

Nei, Monica 0 i sporet får jeg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, dette er spennende altså! Herrejemini.... I følge min informant, så var visstnok sporterrenget hun gikk i noe innigranskauen ****** - bare kratt og drit, og sånn var det visst i mange spor. Ikke rart en del nuller da nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, dette er spennende altså! Herrejemini.... I følge min informant, så var visstnok sporterrenget hun gikk i noe innigranskauen ****** - bare kratt og drit, og sånn var det visst i mange spor. Ikke rart en del nuller da nei.

Jeg har faktisk vært tom for røyk i flere timer nå, men får meg ikke ut før de OPPDATERER de resultatene. Hvor treige kan de være da *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært tom for røyk i flere timer nå, men får meg ikke ut før de OPPDATERER de resultatene. Hvor treige kan de være da *sukk*

Hahhahahahah :lol: Jeg har rukket både sykkeltur med Willy og feltsøk med Babs de siste par timene, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari gjorde et bra felt og leder! :) Så da håper vi på at poengene til Talli holder til bronse! :D

Tror Kari har gullmedaljen i lomma nå ja :). Unner henne det etter episoden for noen år siden da hun ble utropt til vinner, fikk kongepokal og ble gjort stor stas på - og så fikk melding på flyet hjem igjen om at hun likevel IKKE vant... DET må være kjiper'n, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Kari har gullmedaljen i lomma nå ja :). Unner henne det etter episoden for noen år siden da hun ble utropt til vinner, fikk kongepokal og ble gjort stor stas på - og så fikk melding på flyet hjem igjen om at hun likevel IKKE vant... DET må være kjiper'n, det.

Det ble en 3 sant?? Jeg blingser ikke? JUHU!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Kari har gullmedaljen i lomma nå ja :). Unner henne det etter episoden for noen år siden da hun ble utropt til vinner, fikk kongepokal og ble gjort stor stas på - og så fikk melding på flyet hjem igjen om at hun likevel IKKE vant... DET må være kjiper'n, det.

Ja, fy søren. Men dette syns jeg var skikkelig stas, og det er så utrolig velfortjent med tanke på hvor mye tid hun legger ned i trening :D

Og gratulerer så mye til verdens beste Talli.

Jeg er så dypt imponert og kan bare ta av meg hatten. Jeanette sitt eget oppdrett og første kull, og hun beholder en hund som hun får så utrolig langt! Ikke bare er hun pen og gjør det bra i ringen og er drømmeprofilen min mentalt sett, men hun får søren meg 4.plass i NM-debuten sin! :icon_clapping:

Og jeg er så takknemlig over å ha en forverttispe etter denne Taliban-stjernen :wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy søren. Men dette syns jeg var skikkelig stas, og det er så utrolig velfortjent med tanke på hvor mye tid hun legger ned i trening :D

Og gratulerer så mye til verdens beste Talli.

Jeg er så dypt imponert og kan bare ta av meg hatten. Jeanette sitt eget oppdrett og første kull, og hun beholder en hund som hun får så utrolig langt! Ikke bare er hun pen og gjør det bra i ringen og er drømmeprofilen min mentalt sett, men hun får søren meg 4.plass i NM-debuten sin! :icon_clapping:

Og jeg er så takknemlig over å ha en forverttispe etter denne Taliban-stjernen :wub::wub:

Det skjønner jeg veldig godt at du er :) Fniser litt av Taliban-stjerne, den var ny for meg :P

Ellers må jeg også få gratulere Jeanette med fjerdeplassen, utrolig bra! :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Jeanett! :D

Hvilke raser er det som har vært blant de 5 beste begge dager?

I går:

1. Border collie

2. Border collie

3. Border collie

4. Australsk kelpie

5. Border collie

I dag:

1. Jaktgolden

2. Border collie

3. Border collie

4. Australsk kelpie

5. Schäfer

Tror det skal stemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer så mye til verdens beste Talli.

Jeg er så dypt imponert og kan bare ta av meg hatten. Jeanette sitt eget oppdrett og første kull, og hun beholder en hund som hun får så utrolig langt! Ikke bare er hun pen og gjør det bra i ringen og er drømmeprofilen min mentalt sett, men hun får søren meg 4.plass i NM-debuten sin! :icon_clapping:

Og jeg er så takknemlig over å ha en forverttispe etter denne Taliban-stjernen :wub::wub:

Må bare signere denne :wub: :wub: (bare i bytte med sønn da.)

GRATULERER JEANETTE OG TALLI!

Tusen takk til Monica for oppdateringer, det ble noen spennende timer ute i skogen på trening idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...