Gå til innhold
Hundesonen.no

NM i bruks


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

har sagt det før og sier det igjen, dere er et knallteam. Grattis med flotte resultater i debuten :ahappy:

Skrevet

Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

Gratulerer masse! :ahappy:

Skrevet

Jippi! Mammaen til Kiter (Yatzy) tok sølv i rundering!

Wow, så super bra! :D Gratulerer til henne!

Og gratulerer igjen til Carina og Cane, utrolig bra!

Skrevet

Da er de i gang, heia Talli! :D

:frantics: :frantics:

Hvilken gruppe er de i?

Edit: fra fb Jeanette: Rett vei i sporet. Vet ikke karakter. 7 pinner i sporet!! Lydighet neste kl 1045.

Skrevet

:frantics: :frantics:

Hvilken gruppe er de i?

Har ikke fått med meg noe startnr, ser bare på resultatlisten at det har begynt å dette inn lp-resultater :)

Edit, fra fb: "Rett vei i sporet. Vet ikke karakter. 7 pinner i sporet!! Lydighet neste kl 1045." (JeanetteH)

Skrevet

Står på FB at sporet gikk bra, 7 pinner og at lydigheten begynner kvart på 11.

Håper det er ok at jeg deler det her. Spennende! :D

Monica: kan du sende meg en melding hvis du hører noe om lydigheten? :icon_redface:

Skrevet

*Fnis*

Flinke til å dele fra facebook er dere alle tre. :lol:

Heia heia!

Ser at gårsdagens vinner har gjort det best i lydigheten hittil i hvert fall.

Skrevet

*Fnis*

Flinke til å dele fra facebook er dere alle tre. :lol:

Heia heia!

Ser at gårsdagens vinner har gjort det best i lydigheten hittil i hvert fall.

Ivrig i tjenesten! :P

Det skal jeg ja, Marie :)

Skrevet

Dobbeltposter jeg, de er de hittil eneste som har fått poeng i både spor og sporoppsøk! Bra poeng også, hvis jeg forstår det riktig! :D

Skrevet

Kan de ikke komme med poengene til Finn Hugo Øien snart da... han er vel den eneste i den gruppa som fortsatt har mulighet til å slå de spordelen?

Skrevet

Kan de ikke komme med poengene til Finn Hugo Øien snart da... han er vel den eneste i den gruppa som fortsatt har mulighet til å slå de spordelen?

F5 begynner å bli sliten her! :P

Skrevet

Det er bare oppsøket, så kommer selve sporet etterpå.

Æsj, har vært på teoretisk sporkurs med han en gang, han er jo knallflink...

Lov å håpe hunden hans har pinneangst mon tro, eller er det bare slemt? :whistle:

Skrevet

Æsj, har vært på teoretisk sporkurs med han en gang, han er jo knallflink...

Lov å håpe hunden hans har pinneangst mon tro, eller er det bare slemt? :whistle:

Neida, you and me both! :whistle:

Ayzo har fått 0 på sporet, håper det er noe galt med den listen...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...