Gå til innhold
Hundesonen.no

NM i bruks


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Siden carina har delt det på FB er det sikkert greit å dele det her. 9.5 på fellesdekken. Lovende ;)

Edit: Carina = Caranthir i tilfelle musefelle noen ikke visste det :P

Skrevet

spent på feltresultatet. Det startet jo for en time siden. Håper Cane har landet litt *f5,f5,f5* :whistle:

Edit: nei...

Skrevet

Har sett regelverket ja, men var ikke i humør til å begynne å regne sammen.

Håpet at kanskje noen bruksfolk hadde tallene i hodet :)

Latsabb :P. Nei, jeg gidder ikke regner jeg heller, men feltet er 6-verdig iallefall :)

Skrevet

261 i rundering! 3 beste poengsum! *flinke runderingsbelgeren*

Da tror jeg hun ligger på en sammenlagt 7 plass, og det synes jeg ikke er dårlig med tre store 0 på lydigheten og i nm debuten!

Skrevet
261 i rundering! 3 beste poengsum! *flinke runderingsbelgeren* Da tror jeg hun ligger på en sammenlagt 7 plass, og det synes jeg ikke er dårlig med tre store 0 på lydigheten og i nm debuten!

Jepp, runderinge gikk knall ser det ut til, og vi er imponert over debutanten (og legger til at det er jo i SKOGEN man driver med bruks, ikke på den kjipe lydighetsbanen... :aww:)

Skrevet

Jepp, runderinge gikk knall ser det ut til, og vi er imponert over debutanten (og legger til at det er jo i SKOGEN man driver med bruks, ikke på den kjipe lydighetsbanen... :aww:)

Enig med Siri! Dagens 3. beste rundering må man jo være fornøyd med på et runderings-NM. :D Til neste år skal vi prøve å trene litt lydighet og felt i forkant også, så blir det nok bra. :whistle:

Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

Skrevet

Enig med Siri! Dagens 3. beste rundering må man jo være fornøyd med på et runderings-NM. :D Til neste år skal vi prøve å trene litt lydighet og felt i forkant også, så blir det nok bra. :whistle:

Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

Masse grattis! :D

Skrevet
Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

Vi bøyer oss i støvet og gratulerer så meget med debuten :D

Guest Dratini
Skrevet

Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

Gratulerer så mye! :thumbs:

Jippi! Mammaen til Kiter (Yatzy) tok sølv i rundering!

Og gratulerer så mye til Kitermammaen! :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...