Gå til innhold
Hundesonen.no

NM i bruks


Gjest

Recommended Posts

Æsj, har vært på teoretisk sporkurs med han en gang, han er jo knallflink...Lov å håpe hunden hans har pinneangst mon tro, eller er det bare slemt? :whistle:

Hyper er jo en god sporhund, så han gjør det nok bra der - problemet hans er feltet - hunden sluker av og til gjenstandene... Jeg vet ikke om han har fått løst det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Neida, you and me both! :whistle:

Ayzo har fått 0 på sporet, håper det er noe galt med den listen...

Jeg lukter en NM tittel helt hit! :frantics: :frantics:

Bare feltet igjen, og jeg minns å huske at det ikke akkurat er Jeanettes favorittøvelse :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyper er jo en god sporhund, så han gjør det nok bra der - problemet hans er feltet - hunden sluker av og til gjenstandene... Jeg vet ikke om han har fått løst det problemet.

Han gjorde et ok felt i går ser det ut til. Da var det runderingen han nullet på.

*sukk* Skjønner ikke hvorfor de venter så lenge med sporpoengene hans, han må jo ha gått sporet for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at det er så mange 0er ute og går i et NM? Synes at det var så mange som fikk null på sporet. Hittil i alle fall.

fra blodspor nm fikk jeg høre at nesten alle nullet en gang pga veldig vanskelige forhold. Hundene ga opp i sporet ol.

Men vi krysser fingrene videre her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet frem til at Klepp Brukshundklubb liker å erte folk. 2 stk som har 72 i sporoppsøk, og sporpoengene dems kommer liksom bare ikke... Kjipinger :getlost:

Edit: DER kom resultatene til Finn - Hugo Øien, han leder med 5 poeng på spordelen! 5 poeng er jo ingenting..

Edit2: nei, hva er det jeg surrer med, Jeanette leder med 5 poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet frem til at Klepp Brukshundklubb liker å erte folk. 2 stk som har 72 i sporoppsøk, og sporpoengene dems kommer liksom bare ikke... Kjipinger :getlost:

:lol:

168 på Hyper.

Den andre hunden med 72 poeng har jo gjort det ganske bra i lydigheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også bruker hun å være rå på feltsøk... Men det lukter medalje her nå altså - trur eg :)

Jeg lukter sølv...Men håper den ville gyldne har en enormt dårlig dag i feltet :whistle:

Uansett så er det en kjempeprestasjon av Jeanette og Talli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(*håpe en liten haug nuller på feltet, selv om det hadde vært veldig moro om Kari også havnet i toppen sammen med Jeanette*) :whistle:

----

Nå oppdateres det på feltene!

----

Finn Hugo har vunnet over Jeanette sammenlagt. Venter spent på resultatene til Monica og Kari, for de har gode poeng! Monica sine resultater fra sporet har ikke kommet engang.

----

8 stykker har gått alle delene nå, og Jeanette er på 2.

----

Fempel post.

Monica og Ingar sine poeng i sporoppsøket er oppe. Monica 44 og Ingar 72!

Edit: slo disse sammen jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...