Gå til innhold
Hundesonen.no

NM i bruks

Gjest

Recommended Posts

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Har sett regelverket ja, men var ikke i humør til å begynne å regne sammen.

Håpet at kanskje noen bruksfolk hadde tallene i hodet :)

Latsabb :P. Nei, jeg gidder ikke regner jeg heller, men feltet er 6-verdig iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

261 i rundering! 3 beste poengsum! *flinke runderingsbelgeren* Da tror jeg hun ligger på en sammenlagt 7 plass, og det synes jeg ikke er dårlig med tre store 0 på lydigheten og i nm debuten!

Jepp, runderinge gikk knall ser det ut til, og vi er imponert over debutanten (og legger til at det er jo i SKOGEN man driver med bruks, ikke på den kjipe lydighetsbanen... :aww:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, runderinge gikk knall ser det ut til, og vi er imponert over debutanten (og legger til at det er jo i SKOGEN man driver med bruks, ikke på den kjipe lydighetsbanen... :aww:)

Enig med Siri! Dagens 3. beste rundering må man jo være fornøyd med på et runderings-NM. :D Til neste år skal vi prøve å trene litt lydighet og felt i forkant også, så blir det nok bra. :whistle:

Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Siri! Dagens 3. beste rundering må man jo være fornøyd med på et runderings-NM. :D Til neste år skal vi prøve å trene litt lydighet og felt i forkant også, så blir det nok bra. :whistle:

Jeg er faktisk utrolig fornøyd med debuten vår i NM. Lydigheten kunne gått bedre, han var en smuuuule heit. :P Men, likevel berget vi altså en 7. plass. Så jeg er egentlig superhappy. :D :D :D

Masse grattis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bøyer oss i støvet og gratulerer så meget med debuten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Gratulerer så mye! :thumbs:

Jippi! Mammaen til Kiter (Yatzy) tok sølv i rundering!

Og gratulerer så mye til Kitermammaen! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...