Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor tett "forhold" har du/har hatt til en sonis?


Synnikken

Hvordan forhold har du/har hatt til en sonis?   

104 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      91
    • Nei
      13
  2. 2.

    • Ja
      87
    • Nei
      17
  3. 3.

    • Ja
      67
    • Nei
      37
  4. 4.

    • Ja
      68
    • Nei
      36
  5. 5.

    • Ja
      11
    • Nei
      93
  6. 6.

    • Ja
      8
    • Nei
      96
  7. 7.

    • Ja
      10
    • Nei
      94
  8. 8.

    • Ja
      9
    • Nei
      95
  9. 9.

    • Ja
      9
    • Nei
      95
  10. 10.

    • Ja
      9
    • Nei
      95
  11. 11.

    • Ja
      9
    • Nei
      93
    • Nesten
      2


Recommended Posts

Har du vært intim på annen måte enn klem/kyss med en sonis?

Måtte tenke meg om der :lol:

Jeg har jo forsåvidt delt en seng med forsjellige soniser IRL, uten at det var "sånn" intimt. Det var bare deling av en seng, men det kan jo være forholdsvis intimt det også om sengen er smal nok *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte tenke meg om der :lol:

Jeg har jo forsåvidt delt en seng med forsjellige soniser IRL, uten at det var "sånn" intimt. Det var bare deling av en seng, men det kan jo være forholdsvis intimt det også om sengen er smal nok *flirer*

:lol:

Herlig! jeg ler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det spørs om jeg skal definere mannen som sonis? Han har en konto her, men bruker den sjelden, så jeg valgte å definere han som en "ikke sonis". Dermed ble svarene "nei" på alt etter klem/ ønkse å gi en klem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det spørs om jeg skal definere mannen som sonis? Han har en konto her, men bruker den sjelden, så jeg valgte å definere han som en "ikke sonis". Dermed ble svarene "nei" på alt etter klem/ ønkse å gi en klem :lol:

Så kjedelig dere er da! Jeg har nettopp høynet tallene på de "spennende" spørsmålene fordi jeg trykket ja på alt :lol: Kjæresten har konto, er ikke så veldig aktiv, men er her noen ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte tenke meg om der :lol:

Jeg har jo forsåvidt delt en seng med forsjellige soniser IRL, uten at det var "sånn" intimt. Det var bare deling av en seng, men det kan jo være forholdsvis intimt det også om sengen er smal nok *flirer*

Det blir vel på det nivået her også :P Også har jeg klemt flere soniser, men det stopper nok der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare kjedelige svar fra meg også. Hilst på og klemt noen soniser, men ikke noe mer :ahappy:

Meeeen, jeg har løsningen på problemet: Vi må få inn flere menn hit, slik at det blir mer action, og dermed mer underholdning for oss andre :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 5 soniser som har hatt sex! :D :D

Neida, ikke nysgjerrig nå, ikke i det hele tatt :icon_redface:

Men da må det jo være en som har hatt sex med to stykker, siden det må to til for å ha sex :P Eller kanskje det er noen her som har hatt trekantsex :blink::P

Eller så kan det være så enkelt at det er en som ikke har svart, men det alternativet er så kjedelig at vi gidder ikke tenke på det :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må det jo være en som har hatt sex med to stykker, siden det må to til for å ha sex :P Eller kanskje det er noen her som har hatt trekantsex :blink::P

Eller så kan det være så enkelt at det er en som ikke har svart, men det alternativet er så kjedelig at vi gidder ikke tenke på det :lol::lol:

5 er ikke et partall nei! Er det en sonen -slut her? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og 5 har vært sammen! :hmm:

åeh, nå kjenner jeg at jeg ble sykelig nysgjerrig.... :icon_redface:hvem er det et fy-fy spørsmål eller ?? :whistle:

Men da må det jo være en som har hatt sex med to stykker, siden det må to til for å ha sex :P Eller kanskje det er noen her som har hatt trekantsex :blink::P

Ha ha ha... :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært samboer med Tore i ehm *telle på fingre* 8 år nå, og vært sammen med han i snart 9,5 år så ble endel ja herfra. Vi ble ikke ført sammen av sonen da, hadde vært sammen i 3 års tid før vi ble medlem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært samboer med Tore i ehm *telle på fingre* 8 år nå, og vært sammen med han i snart 9,5 år så ble endel ja herfra. Vi ble ikke ført sammen av sonen da, hadde vært sammen i 3 års tid før vi ble medlem her.

...og der rettet du opp, slik at det blei balanse i regnestykket :P

EDIT: For jeg regner med at du var sjette som kryssa av for og ha hatt sex med en sonis :innocent::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der rettet du opp, slik at det blei balanse i regnestykket :P

EDIT: For jeg regner med at du var sjette som kryssa av for og ha hatt sex med en sonis :innocent::D

Tror ikke det, for jeg kryssa av tidligere idag og svarte først nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeen, jeg har løsningen på problemet: Vi må få inn flere menn hit, slik at det blir mer action, og dermed mer underholdning for oss andre :aww:

Enig! Altså, jeg trenger ikke en til mann, eller tre :whistle: Jeg bare syns det er morro å se innad i en gjeng hvordan folk går fra kjæreste til kjæreste. Derfor tenker jeg det hadde vært morro med menn her inne, slik at når det ble arrangert sonen treff og man hadde party med sonen folkene, så skjedde det ting :whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...