Raksha Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Fineste feilvarebasenjien, dykkesnusern, pinglelukisen og slegtryneGDen det.
simira Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Hvor lenge har du hatt det bassenget? Holder faktisk bunnen???
Mud Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 *søteste* et så veldig koselig ut med det plaskebassenget!
Raksha Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Hvor lenge har du hatt det bassenget? Holder faktisk bunnen??? Bunden holder så lenge de ikke graver, og har jeg endel vann i det så graver det. Det har stått oppe siden torsdag, og de har fri tilgang til det. Loke: Bassenget er herlig! Snusern legger seg i det hun når hun er for varm.
KristinR Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Jøss, lukis som blir frivillig våt på tærne jo!
Guest lijenta Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 herlige bilder av en herlig gjeng
Monica123 Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Ser ut som barna virklig koser seg Fineste Lupin og Kasko bassen som ikke har lest rase boka si det
Yodel Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 :blink: Jeg må bare beklage feilvaren. Det ser ut som om han går frivillig uti vann, ikke jager/ spiser han høns, og ikke er han reservert mot fremmede? Du får ikke klage meg inn til forbrukerrådet, nå da
Maren Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Fineste Kaskoen tror jeg må dra med meg mannen opp å få besøkt deg igjen
ida Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 :blink: Jeg må bare beklage feilvaren. Det ser ut som om han går frivillig uti vann, ikke jager/ spiser han høns, og ikke er han reservert mot fremmede? Du får ikke klage meg inn til forbrukerrådet, nå da Jeg vil gjerne føye til at feilvaren går løs både her og der, uten å forsvinne bittelitt, engang
Raksha Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 :blink: Jeg må bare beklage feilvaren. Det ser ut som om han går frivillig uti vann, ikke jager/ spiser han høns, og ikke er han reservert mot fremmede? Du får ikke klage meg inn til forbrukerrådet, nå da Han er ikke helt riktig montert den derre basenjien min. Må være noe produksjonsfeil i skolten hans. For joda! Han gikk uti frivillig han, flere ganger.
rottmaneier Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Vi har også pool til våre hunder i hagen, bare at vårt er fylt til randen slik at de får svømt i det Masse fine bilder!
Tøfflus Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Pinglelukis Må være feilvare den også. Han kan umulig være Mocca's søster for hun er ispedd en god del badenymfe (i tillegg til troll seff). Hun krysser nemlig elven på langs Qui legger seg plopp ned og må lokkes opp igjen, Indiana plasker rundt og koser seg og selv Hottie er nedi og vasser litt (men idag tror jeg hun vasset feil for hun var ganske så våt på hodet og halsen da hun kom opp ) Men sitte i soffan kan iaf lukisfeilen, såååå flink da
Raksha Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Sier jo at jeg har feilvarer jo! Men lukisen var tøffere enn han synes på bildene da, måtte ha hjelp oppi da, men var artig når han først kom oppi, og han holdt på i en hel liten eeeevighet og prøvde å putte den lange nesa si lagt nok nedi vannet til å få tak i godbitene.
Sasha&Kiara Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 :lol: Festlige bilder. Spesielt frøken saluki, akkurat som hu tenker "Hallo vil du virkelig ha meg uti det der" :lol:
Raksha Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Innmari glad i feilvarene mine selv, jeg. Sasha&klara: Ikke si frøken saluki til lukisen, da blir han dødelig fornæma, han har nemlig blitt MANN! Markerer og hele pakka.
Argyr Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2011 Enda flere bilder! Vakre Mio Bedagelige Kodak Ziva vil ikke være på badet! (Spøkelses)Kladden har tødd opp Happy Valpis Happy hester Vaaaarmt! My Sofalukis Sofagrande Mmmm, aioli! Slutt å blende meg, damen! Sofalukis er et rart dyr
Argyr Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2011 Kjæresteparet Dette er altså senga mi, kjempegod plass! Trøtt Kassebass Gal Kassebass Det står en veldig rar hest borte på hogstfeltet.. Den har veldig store ører
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar