SandyEyeCandy Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Kl er 10 og vi våkner. Imouto er i gang med morgenstellet, og Aiko er som vanlig en trøtt tenåring som vurderer om hun skal gidde å starte dagen: Kl er 11 og vi bader i slottsparken: Kl er 12 og jentene har fått isbiter å leke med. Aiko er for kul til å gidde å leke, eller kanskje helst for varm, og lar knertis ta hele greia: Kl er 13 og jeg orker å lage frokost, hjemmelagd hvitløksbaguette: Kl er 14 og jeg svetter mens jeg ser på The L Word, både fordi jeg synes damene er så heite, og fordi leiligheten er en tandooriovn: Kl er 15 og Imouto prøver å få litt luft. Etter at hun prøvde å hoppe ut av vinduet i 4. etasje tidligere i sommer har jeg lært meg å feste vinduet: Kl er 16 og vi er på vei til Anette og Kiyomi i Asker. Det er buss for tog, og jeg er redd jentene skal dø av varme: Kl er 17 og vi er fortsatt på reisefot. Har kommet oss på toget, etter at jeg fant et vaskerom på Skøyen og fikk spylt jentene med iskaldt vann. Aiko synes ikke at Imouto blei helt rein, og benytter reisetida til å gi henne en ordentlig runde med tunga: Kl er 18 og er endelig framme hos Lille-K og Anette. Fra venstre: Kiyomi, Imouto og Aiko: Kl er 19 og jeg skjærer opp godis til Imoutos første agilitytrening: Kl er 20 og knertis går mønet for første gang. Hun hoppa deretter hinder, løp gjennom tunneler og løp det bratte mønet mange ganger på eget initiativ. Vi holdt på 5 minutter av gangen, og det blei kulerer og kulere! Hinderinnlæring = null problem: Kl er 21 og Anette og Kiyomi viser oss åssen det skal gjøres, etter at jeg har prøvd meg på bakombytter og fine ballettsvev for å få med meg beina. Stakkars Kiyomi som plutselig hadde en fører som beveger seg som en grand danois...: Klokka er fortsatt 21, men de er så vakre der de sitter og ser på puddelen som prøver seg på vippa: Klokka er 22 og vi gir oss for i dag. Imouto har blitt introdusert for mange hindre, Aiko har trent lydighet (hopp over hinder) og vist åssen man tar tunneler, mønet og hjulet på strak pote, og Kiyomi har lært meg åssen man får med seg beina: Klokka er 23 og vi slapper av. Trollbolla og knertmonsteret vasker tante Anette, mens Kiyomi sitter og funderer på åssen hun skal få raida barskapet: Klokka er 24 og jeg er på Hundesonen med mobilen og skal lese litt bok. Aiko har lagt seg alt:
Ingvild Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Så herlig dag! Og så koselig å få innblikk i hverdagen deres igjen. Når du er ferdig med ferie og reising og sånt tull må du bli mer aktiv i AN-tråden igjen syns jeg.
pippin Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Herlige røde farer De er så fiiine! Skjønner at jeg vurderte en slik en da jeg sjekket raser.
SandyEyeCandy Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 Så herlig dag! Og så koselig å få innblikk i hverdagen deres igjen. Når du er ferdig med ferie og reising og sånt tull må du bli mer aktiv i AN-tråden igjen syns jeg. Bortsett fra den grusomme reise i varmen midt på dagen var det helt nydelig, ja. Og jadda, så fort jeg "lander" kommer jeg snikende tilbake. Herlige røde farer De er så fiiine! Skjønner at jeg vurderte en slik en da jeg sjekket raser. Takk takk, jeg er veeeldig fornøyd med jentene mine, altså!
Aya Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Herlige bilder! Hundene dine er tidenes vakreste Ooog, "Før jeg brenner ned" er fra Finsland - eller, altså, handlingen er fra Finsland, bygda jeg har bodd i i to år (i i??). En av bygningene som brenner tilhørte min eks-svigerfar, og ligger på gården til min eksmann. Bare for å kuppe tråden litt
Whoopsis Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Ser ut som en herlig dag! Og den agilitybanen har Opsis og Ikke også prøvd seg på, bare at den da sto et annet sted. Sånn bare så du vet det (Man kjenner da igjen hinderne og den røde sanden!)
SFX Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Ser ut som en fin dag! Og jeg savner deg, du må lande snart! Jeg har ikke sett deg på evigheter
Kaja Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Skal ikke mobbe gd's bevegelser! Jeg glemte dere helt i går jeg:p
Benedicte Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Så fin dag! Og de hundene dine er bare verdens peneste Var det i Asker hundeklubb dere trente? De har fin bane, de! Litt liten, men fine hindre
KayKs Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Nydelige hunder Så ut som dere hadde en koselig dag med dem
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar